ישנם לא מעט אנשים שחווים משברים, בכל גיל ובכל שלב בחיים. אישה אחת שחוותה משבר לאחר גירושין, החליטה למנף את המצב הנפשי הקשה שלה לטובת גופה, ומאז היא פורחת.

לסלי מקסוול בת ה-65, החלה להרים משקולות כשהייתה בת 49, וזאת כדרך להתמודד עם התקפי חרדה ממושכים מהם סבלה לאחר שעזבה את בן זוגה. לדבריה, הדבר שינה את חייה לחלוטין. לאחרונה היא זכתה בתחרות "מיס ביקיני" וזכתה לאהדה רבה ברשתות החברתיות.

בת ה-65 עובדת כמדריכת כושר אישית ומשכנעת אנשים בני גילה כי גם הם יכולים לשנות את חייהם למרות שהם בשנות ה-50 וה-60 לחייהם. לטענתה: "לא משנה בני כמה אתם כשאתם מתחילים להתאמן". מקסוול סיפרה ל-The Mirror: "תמיד עסקתי בכושר, אבל הייתי רזה ולא היו לי שרירים. אחרי תקופה בה לא הייתי מאושרת, נפרדתי מבעלי והתחלתי לחוות התקפי חרדה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

היא המשיכה: "פניתי לרופא המשפחה שלי והוא נתן לי מרשם לוואליום אותה נטלתי במשך כשבועיים. זה הרגיל לי כמו 'פלסטר' ולא כמו פתרון שירפא את הפצעים שלי באמת. הפסקתי את הטיפול התרופתי וריכזתי את כל האנרגיות שלי באימוני משקולות. החרדה החלה להיעלם והמצב הנפשי שלי השתפר פלאים".

"בנוסף לכך, החלטתי שאני רוצה לעסוק בכושר ונרשמתי לקורס מדריכים אישיים. בהמשך התחלתי לצפות בתחרויות כושר ותמיד סקרן אותי איך זה מרגיש להיראות כמו המתמודדים בתחרויות הללו. משם התחלתי את המסע שלי והגעתי למקום הכי מדהים בחיי. זכיתי בתחרות ביקיני בניו יורק בשנת 2019 ומאז אני רק מתחזקת", הוסיפה המאמנת.

מקסוול טענה כי הסוד שלה לחיים בריאים ולמראה נהדר הוא: "להיות עקבית עם האימונים, לאכול מזונות מזינים וחיוניים, אני נמנעת מחיטה, סוכר ומחומרים משמרים ומקפידה לצרוך מספיק חלבונים ושומנים טובים". בנוסף, בת ה-65 מתאמנת חמש פעמים בשבוע במשך 45 דקות. היא אמרה : "אני בעיקר עושה אימוני משקולות, אבל אני גם יוצאת להליכה על החוף".

"אין טוב יותר מלהרגיש בריא וחזק, מכיוון שהגוף שלנו הוא הרכוש היקר ביותר שלנו ועלינו לשמור עליו. אני חושבת שנשים נשפטות יותר בגלל גילן ואיך שהן נראות כלפי חוץ. הייתי רוצה שלנשים אחרות יהיה את הביטחון ליהנות מהחיים במקום לחשוב שהם נגמרים בגיל 50". היא סיכמה: "יש שתי דרכים להזדקן - כרונולוגית וביולוגית, ולדעת שהגוף שלי כשיר ובריא, זה העושר האולטימטיבי".