הצעות נישואין הן דבר שתמיד מרגש לצפות בו, ובמיוחד כשהן נראות כמו הפקה מושקעת מסרט. איש שבסך הכל תכנן הצעה רומנטית במיוחד, לא ציפה שהתכנית שלו תסתיים כך.

סקוט קליין בן ה-35 ובת זוגו סוזי טאקר, בילו ביאכטה בשעה שהשמש שקעה בנוף המרהיב. בן הזוג תכנן את הצעת הנישואין בקפידה במשך חודשים, שילם בעבור השכרת הסירה מראש, קנה טבעת אירוסין בכמה אלפי דולרים ובנוסף, דאג שיהיה מי שיתעד את הרגע הרומנטי והמרגש. קליין הוביל את זוגתו אל כיוון השקיעה כדי "לצלם תמונה יפה" ושנייה לאחר מכן התכוון לכרוע ברך, כשטאקר ההמומה לגמרי, הבינה כי אהובה הולך לשלוף טבעת ולהציע לה להינשא לו. עוד לפני שהספיק לרדת על ברכיו וכשרק הושיט את ידו אל הכיס בו היה היהלום - הקופסה הקטנה ובה הטבעת נשמטה מידו ונפלה למי האוקיינוס. בן ה-35 לא היסס וקפץ במהרה למים רגע לפני שהתכשיט טבע במעמקי הים, בעוד שהכלה לעתיד עדיין לא מאמינה למה שקורה סביבה.

@smclyne #boatfail #proposal #fail #proposalgonewrong #funny #engagement #fyp#shesaidyes ♬ Drop It Like It's Hot - Snoop Dogg

למרבה המזל, קליין הצליח להציל את הטבעת מטביעה והמשיך בתכנית שהשתבשה במעט, למרות שהוא רטוב ומבוהל. התיעוד של הרגע עוצר הנשימה פורסם ברשת החברתית TikTok תחת הכותרת: "הפלתי את הטבעת לים במהלך הצעת הנישואין". לדבריו של החתן המיועד, הטבעת נפלה "בגלל שנתפסה בחלקו העליון של כיס המכנסיים. כל מה שאני זוכר זה שאמרתי לעצמי בראש 'זה לא קורה לי, זה לא קורה לי', ולאחר מכן מצאתי את עצמי במים". הוא הסביר: "לא היססתי לקפוץ כי בעודי המום ממה שקורה, ראיתי את הקופסה שוקעת במהירות והייתי חייב לפעול. קפצתי מיד בלי לחשוב יותר מדי ולמזלי הצלחתי לתפוס את הטבעת לפני שהיא הספיקה לשקוע". 

נכון לרגע זה, הסרטון של הרגע זכה ללמעלה מ-8.5 מיליון צפיות ול-1.6 מיליון לייקים. לדבריו של בן ה-35, הוא הכיר את ארוסתו דרך חברים משותפים ושניהם חולקים תשוקה לשייט. "תמיד רציתי להציע לסוזי נישואין על סירה, אז תכננתי שייט רומנטי מול השקיעה וארוחת ערב על המים".

@smclyne #proposalfail#boatfail #funny #totallyredeemedyourself ♬ Yours - Russell Dickerson

גולשים רבים בירכו את הזוג לרגל האירוסין ולא ויתרו על בדיחות ברקע. גולש אחד כתב: "טוב, כנראה שהטבעת הייתה מאוד יקרה אם הוא קפץ אחריה". שני הגיב: "תאר לעצמך שאתה קופץ למים רק כדי לשמוע ממנה 'לא' ". לפי הסרטון האחרון, ניכר כי טאקר אמרה לו "כן". פייר? התרגשנו.

@smclyne Replying to @dulcitoecoco27 ♬ Love Of My Life - Metrow Ar