עובדת בבית הקפה "Waffle House" בעיר קולמן, אלבמה, ארה"ב, קיבלה טיפ בלתי נשכח מקבוצת סועדים נדיבה. היא הודתה להם מקרב לב וחשפה בפניהם מה תעשה עם הכסף.

טניה רגסדייל מהעיר הצפונית-מרכזית באלבמה, שיתפה פוסט בפייסבוק תחת הכותרת "Friendsgiving", עם תמונה שלה ושל חבריה מבלים בבית קפה ביום שבת, ה-19 בנובמבר. הקבוצה נסעה ל-"Waffle House" בשעה שש בבוקר, ובסופו של דבר העניקה למלצרית ששירתה את השולחן, טיפ מדהים בסך של 1,125 דולר - על חשבון של 74.75 דולר בלבד.

רגסדייל סיפרה לפוקס ניוז דיגיטל כי קבוצת החברים שלה החלה במסורת הטיפים הנדיבים בשנת 2021. החבורה לא מודיעה על כוונתה לעשות זאת מראש. "אנו יושבים בכל מיני מקומות ומחליטים אם לתת טיפ מכובד לפי רמת השירות והאירוח", סיפרה. האישה וחבריה תורמים כל אחד כ-100 דולר לארוחה ולטיפ יחד. "אנחנו לא מכירים את המלצרים שמשרתים אותנו. המטרה שלנו היא שהמעשה האדיב יגיע לקבוצות חברים אחרות ואנו מעוניינים לנרמל את עניין הנדיבות כלפי נותני השירות", הוסיפה רגסדייל.

ג'וליה אליסון, המלצרית של בית הקפה ששירתה באותו היום את השולחן, קיבלה את הטיפ בן ארבע הספרות, פנתה לקבוצה הנדיבה בהכרת תודה ואמרה להם כי מהכסף הזה היא תקנה את מתנות החג לילדיה. בנוסף לכך, רגסדייל אמרה כי היא יכולה להזדהות על אליסון מאחר והיא עצמה עבדה כמלצרית לפני שהחלה את לימודיה האקדמאים.

"כיום אני עובדת כאחות בבית חולים ואני מאמינה שהנוכחות שלי בעולם מיועדת לסיוע לאנשים. חשוב לי שהמסר הזה יגיע לכמה שיותר אנשים כדי שנוכל להיות טובים ואדיבים יותר אחד כלפי השני", סיכמה רגסדייל.