סיפורי בגידות ונקמות לא חדשים לנו, אך אנו ממשיכים להתפעל בכל פעם מהדרכים היצירתיות של הנבגדים לנקום. צעירה בת 25 גילתה בדרך הקשה שבן זוגה מנהל קשר עם אחרת ובעזרת קצת איפוק ופטיש - היא נקמה בו בדרך משלה.

אשלי ואן פבנג', חשפה את הסיפור שלה ברשתות החברתיות, לפיו היא הייתה בטוחה שבן זוגה מנהל רומן מאחורי גבה. היא סיפרה: "תחושות הבטן שלי לא הרפו ממני והחלטתי שלא לשאול שאלות. העדפתי לבדוק בנייד שלו האם קורה משהו חריג". חששותיה התממשו במהירות כשגילתה שהחבר משוחח בהודעות ווטסאפ עם אישה אחרת במשך לא פחות משלושה חודשים. "לפני שהוא יצא לעבודה הוא נכנס להתקלח. בינתיים עברתי על הטלפון שלו וגיליתי שיחות במדיות עם אותה האישה, גללתי אחורה וגיליתי שהם מדברים כבר שלושה חודשים. הודעות אינטימיות, תמונות חושפניות, כל מה שאפשר רק לדמיין - ראיתי שם", אמרה פבנג'.

@ashleyvanpevenage Whoopsies #fyp #foryou #relatable #boyfriend #AmazonSavingSpree #sorry #sorrynotsorry #cheater ♬ original sound - ashleyvanpevenage

"כשהוא יצא לעבודה התנהגתי כרגיל. נישקתי אותו ואיחלתי לו שיהיה לו יום טוב. אני לא יכולה לתאר את הקושי שהיה לי להחזיק את עצמי מלצרוח עליו באותם רגעים. החלטתי לעשות מעשה שישאר אצלו בזיכרון הרבה מאוד זמן", הסבירה הצעירה והציגה עצמה רגע לאחר מכן מחוררת את קיר ביתו באמצעות פטיש. בעוד שהסרטון בן ה-23 שניות מתנגן, הגולשים קלטו כי פבנג' סימנה על קיר הסלון של בן זוגה הבוגדני את האותיות FU - קיצור של "F*ck You", ולא שכחה להוסיף לב ורוד כשלידו חתמה ב: "האקסית שלך". היא אמרה: "אני מקוה שיקחו לו שלושה חודשים לתקן את זה".

התיעוד זכה ל-21.3 מיליון צפיות, 2.3 מיליון לייקים ו-14.2 אלף תגובות. מגיבים רבים כתבו לה את דעתם על מעשה הנקמה שלה, כשחלקם טענו שהמעשה קטנוני ושעליה להמשיך הלאה, בעוד שאחרים שיבחו אותה על האומץ והתעוזה. "זה קטנוני, אבל אני אוהב את זה. רעיון טוב בסך הכל", כתב גולש אחד. שני הגיב: "רבותי, הנקמה הטובה ביותר היא להתקדם מבלי להביט לאחור. הוא כבר יחפש אותך בטירוף".