מוקדנית פרסמה סרטון ברשתות החברתיות, בו היא "חושפת" את מה שקורה במוקדי השירות בזמן שהלקוחות ממתינים למענה טלפוני. הקליפ צבר 294.8 אלף צפיות, כ-17.2 לייקים ולמעלה מ-100 תגובות של גולשים שטענו לזלזול מצד העובדים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלנה ווקר בת ה-26 ממנצ'סטר שבאנגליה, עובדת במוקד שירות, שיתפה את העוקבים בחשבון ה-TikTok שלה במה שהיא וחבריה עושים בזמן העבודה: "אם אי פעם תהיתם למה אתם ממתינים כל כך הרבה זמן על הקו, אז רק שתדעו שאנחנו באמצע מריחת לק". בסרטון בן שש שניות בלבד שהועלה לרשת החברתית, הציגה ווקר עמיתה לעבודה שממתינה שהלק הטרי על ציפורניה יתייבש.

@ellenawalker If you ever wondered why you get put on hold for so long, we’re applying top coat x #fyp #wfh #gel #nails #callcentre ♬ original sound - Ellena Walker

הקליפ הוויראלי הצליח לעורר סערה ברחבי הרשת, מאחר וגולשים רבים טענו כי מדובר ב"זלזול בוטה כלפי הלקוחות". בנוסף, מגיבים אחרים שטענו כי הם עצמם עובדים כמוקדנים, סיפרו כי "בזמן שהטלפונים מצלצלים ללא הפסקה במוקד, אנו יוצאים לצהריים במקדונלד'ס". מוקדן אחד כתב: "אתם יודעים כמה פעמים אמרתי ללקוח שהמחשה נתקע לי ופשוט השארתי אותו על הקו?". שני הגיב: "לא פעם השארתי מישהו בהמתנה ויצאתי לעשן סיגריה". שלישית הוסיפה: "לא פעם אפילו שכחתי שמישהו ממתין על הקו".

משאירים אתכם על הקו ויוצאים לעשן סיגריה (צילום: אינג'אימג')
משאירים אתכם על הקו ויוצאים לעשן סיגריה (צילום: אינג'אימג')

המגיבים היו חלוקים בדעתם, מאחר ורוב הגולשים זעמו על היחס המחפיר של המוקדנים. "לא חסרים אנשים מבוגרים שממתינים שעות בכל פעם! איך אתם מעזים לעשות את זה?", נכתב על ידי משתמשת אחת, בעוד שמגיב נוסף השיב לה: "מתבייש במה שאני רואה. אני מקווה שהמנהל שלכם יראה את זה וישלח אתכם הביתה".