אזהרה, תוכן מטריד: משטרת בואנוס איירס, ארגנטינה, גילו את גופתה של מילאגרוס בת החמש בבית אמה, לאחר שאביה המודאג יצר עמם קשר מכיוון שלטענתו, לא שמע ממנה מאז ה-30 ביולי השנה. האם, ונסה מנסילה בת ה-27, הואשמה ברצח בכוונה תחילה.

לפי הדיווחים, אמה של מילאגרוס טענה בפני האב כי העבירה את הבת לטיפול של שירותי הרווחה בעקבות התנאים הקשים בהם היא וילדיה חיים. כשהשוטרים הגיעו לביתה ב-28 באוקטובר וערכו בו חיפוש, הודתה מנסילה כי בתה אינה בין החיים וכי "לא ידעה מה לעשות". מחשש ששני ילדיה האחרים, בני שלוש ושבע, יילקחו ממנה, סיפרה האם כי הניחה את גופת בתה בשקית, הכניסה אותה לשידת הלילה שבחדר השינה שלה, ולאחר מכן שפכה פנימה מלט שהשיגה מאתר בנייה סמוך.

"היא המשיכה להשתמש בשידה שהונחה ליד המיטה בחדר השינה שלה", סיפר אחד החוקרים לסוכנות החדשות המקומית בבירת ארגנטינה. נתיחה שלאחר המוות קבעה כי מילאגרוס מתה מזיהום בדרכי הנשימה עקב מחלות רקע שדרשו ממנה לעבור ניתוח טרכאוסטומי - הליך בו יוצרים חור בקנה הנשימה ובעור הצוואר ומחדירים צינור אל תוך קנה הנשימה.

ממשרד הרווחה במדינה נמסר: "עד כה לא הגיעו אלינו תלונות קודמות על אלימות במשפחה". החוקר הוסיף כי האם הודתה בפני מקורביה כי בתה מתה עוד קודם לכן: "היא אמרה שהכל קרה יום אחד אחר הצהריים אחרי שרחצה את ילדיה. היא סיפרה שהלכה לנמנם וכשהתעוררה ופנתה לבדוק מה עושים הילדים, מילאגרוס כבר הייתה מתה עם 'קצף בפה', לדבריה שם האם".

לפי הדיווחים, צו החיפוש הוצא מיד לאחר שבני המשפחה הודיעו לרשויות על הודאתה של האם. שני אחיה של מילאגרוס הועברו לטיפול סבתם והחקירה נגד מנסילה תימשך תוך שהיא תישאר במעצר. הרשויות עדיין ממתינות לתוצאות נתיחת גופתה של בת החמש.