לגור בבניין דירות יכול להיות חוויה מצוינת, אך יכול לגרום למריבות רבות בין שכנים. זה לא עוד סיפור של ריב על מקוות חניה, וגם לא על מסיבות בשעות הקטנות של הלילה שגורמות לרעש מעבר לדלת הכניסה, הסיפור הזה הוא קצת אחר.

בבניין דירות בבריטניה, סיפר אחד הדיירים כי פעמים רבות, כאשר הוא מגיע לביתו ורוצה לנוח, תוקפות אותו קולות של אורגזמות משום מקום. לרוע מזלו של הדייר, רמקול הבלוטות' בדירתו לעיתים מתחבר אל מכשירו של השכן מעבר לקיר, אשר מרבה לצפות בפורנו.

לדייר נמאס מהמקרה, שהמשיך לחזור על עצמו פעמים רבות, והחליט לקחת את העניין לידיו. הדייר כתב פתק מביך ותלה אותו על לוח המודעות הקהילתי.

"נא להתנתק מהרמקול שלי", התחנן הדייר בפתק. "לאדם שממשיך לחבר את המכשיר שלו לרמקול שלי ולהשמיע סרטונים למבוגרים - נא להתנתק מהמכשיר שלנו", הוא הורה. "זה מרגיז מאוד לשמוע את הסרטונים שלך למבוגרים ברמקול שלנו בכל שעות היום. בבקשה".

לאחר שהפתק פורסם בטוויטר, רבים מיהרו לתגובות הפוסט כדי להביע את דעתם על המצב המביך. אחד הגיב: "נראה סביר מספיק". משתמש אחר הודה: "עצוב לומר שעשיתי את זה לכמה אנשים מסכנים". שלישי צחק: "בידור בריטי, הכי טוב בעולם".