עולם הדייטינג מעולם לא היה פשוט עבור רווקים ורווקות - החל מהמבוכה בדייט הראשון דרך חוסר הוודאות עם הצד השני מעוניין לאחריו ועד קבלת הודעה לא נעימה שמסיימת את הדרך המשותפת. כל אלו לא משתווים למה שעברה לטענתה אישה שהדייט שלה בחר להשאיר אותה בתחנת אוטובוס בשלג במקום להציע לה טרמפ הביתה עם מכוניתו.

בפוסט אנונימי שיתפה האישה הודעות טקסט בינה לבין הבחור איתו יצאה, בהן תקפה אותו על כך ש"זרק" אותה בתחנת אוטובוס ב"קור מקפיא" וכן ציינה שהיא מרגישה לא בטוחה בזמן שהמתינה לאוטובוס לבד בחושך. למרות הציפייה שהדייט שלה יבין את טעותו, הוא כינה אותה במקום "נזקקת" ו"תלותית" בגלל שציפתה לטרמפ הביתה.

רצף ההודעות בין השניים החל לאחר שהגבר שאל את האישה מדוע היא ביטלה את ההתאמה ביניהם בטינדר, על כך הגיבה: "ובכן, לזרוק אותי בתחנת אוטובוס בקור המקפיא ללא הסבר זה מהלך מזו*ן". הדייט שלה ניסה בתחילה לתרץ את מעשיו בטענה שלשותפו לדירה היה "מצב חירום רפואי" ושהוא מיהר הביתה כדי לקחת אותו לבית החולים, אבל אז הוסיף בסוף הודעתו: "לא קלטתי שאת כזו נזקקת". 

לאחר מכן השיבה האישה: "אני מצטערת לשמוע את זה. אני מקווה שהשותף שלך לדירה בסדר. אבל אני לא חושבת שלדאוג שתהיה לי נסיעה בטוחה הביתה אחרי דייט זה נזקק, במיוחד כשהיה חשוך וקפוא/ יורד שלג בחוץ".

לאחר מכן, הבחור עשה תפנית נוספת כשהאשים אותה ביצירת "דרמה" ואמר שלא היה צריך לצפות שהוא ייתן לה טרמפ הביתה, כי הוא לא ראה את הדייט שלהם כרציני.

לאחר שהאישה אמרה לו שהוא "מפספס את הנקודה", הוא סיים את השיחה בהודעה נוספת שבה נכתב: "אני אתן לך להירגע קצת ולצמצם את הדרמה לפני שנדבר שוב. אני מצטער שהיו לך כאלה ציפיות גבוהות. בוא ניפגש ונדבר על זה".