זוג שאימץ כלבה חדשה בלונדון, אנגליה, הופתע לגלות כי הכלבה הוטסה בטעות בטיסה של בריטיש איירווייס לסעודיה, ולא לביתם בנאשוויל, טנסי.

הלברדורית השחורה, בת החמש בשם בלובל אומצה בלונדון, והייתה אמורה להצטרף למשפחתה במעבר לארה"ב. אולם, כשהם הגיעו לנמל התעופה הבינלאומי של נאשוויל, הם קיבלו את הכלב הלא נכון.

לפי תחנת הטלוויזיה המקומית WVLT8 , הבעלים של בלובל, מדיסון מילר, נפרדה מחיית המחמד שלה בנמל התעופה הית'רו בלונדון מוקדם יותר החודש, אבל רק כשנחתה, בינו שבלובל לא על הטיסה, לאחר שטסה 7,000 קילומטרים בכיוון הלא נכון לריאד, ערב הסעודית.

"הם אמרו שהיא לא בנאשוויל, והם אמרו שהניחוש הכי טוב שלהם הוא שהיא בסעודיה", אמרה מילר לתחנת הטלוויזיה. "אחרי שידענו שהיא שם, השאלה שנשארה היא - איך נחזיר אותה?".

"לא האמנתי כשאמרו לי: 'טוב, שלחנו את הכלב שלך לסעודיה'. רצינו את בלובל שלנו, לא כלב אחר קטן", הוסיפה מילר. כתב העת The Mirror דיווח כי בסופו של דבר הכלבה הוטסה בחזרה ללונדון, הית'רו, ולאחר מכן אל נאשוויל, ובילתה בסך הכל 60 שעות במטען המטוס.

חברת הטיסות הבריטית העבירה למשפחה הערה מחברת המטענים האחראית, IAG Cargo, שמסרה: "בעוד שהמסלול של בלובל היה ארוך ממה שהיה צריך להיות, וידאנו שהיא בטיסה הראשונה חזרה לנאשוויל מלונדון הית'רו".

עוד הוסיפו: "בזמן שהייתה איתנו, היא קיבלה כיבוד רב והספיקה להיות בחוץ ולמתוח את הרגליים - כולל הליכות רגילות ושמונה שעות עם הצוות במרכז הקבלה לבעלי חיים בהית'רו, שטיפל בה. למרות הצעדים הללו, אנו מבינים שזה זה היה מצב מטריד עבורה ועבור בעליה, ונשאר בקשר איתם כדי לפתור את המצב".

לאחר שלוש טיסות ו-63 שעות של נסיעה, הבעלים של בלובל אמרו שהיא נותרה "בטראומה" מהחוויה וגרמה נזק של אלפי פאונד לביתם. בני הזוג מבקשים כעת פיצוי מבריטיש איירווייס לכיסוי עלויות התרופות והשיקום שלה.