מורה לפסנתר שהפכה לדוגמנית חובבת ניתוחים פלסטיים, השתנתה באופן דרמטי במהלך 20 השנים האחרונות. היא פרסמה תמונת "לפני ואחרי" וזכתה לשלל תגובות מגוונות של אלפי גולשים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

במהלך שני העשורים האחרונים, אלגרה קול בת ה-53 שינתה את המראה שלה כמעט לחלוטין. לפי הדיווחים, היא עברה הרמת ישבן, מתיחות בטן והגדלות חזה בגודל מטורף של 4,600 CC. למורה ממחוז אורנג' שבארה"ב, יש שיער בלונדיני ארוך ועור מלא בבוטוקס.

אבל כבר ב-2022, קול נראתה מעט יותר טבעית מהשנים שלפני. באותה התקופה, כשעבדה כמורה לפסנתר, התספורת שלה הייתה סולידית יותר והשתלים היו הרבה יותר קטנים. היא פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה ישנה תחת הכותרת: "רק כמה שינויים ב-20 שנה".

1.7 מיליון העוקבים שלה נדהמו מהשינוי של בת ה-53 - כשאלפי גולשים הגיבו את דעתם. מגיב אחד כתב: "עוצרת נשימה אז ועכשיו". אחר הגיב: "עשית כברת דרך". שלישי הוסיף: "נראית נהדר אז והיום. כל עוד הלב והנשמה שלך שלמים זה עם זה - זה מה שחשוב".

אחרים המליצו לה לחדש את המראה הטבעי שלה, כשכתבו לה: "יכולת לחסוך את כל הכסף. היית הרבה יותר יפה באופן טבעי". אחר הסכים: "זה הזמן שבו נראית הכי טוב". קול ענתה למגיבים: "אני אסירת תודה לנצח על המסע שלי. תודה לכל האנשים שתמכו ותומכים בי".