רבים מאתנו מכירים היטב את התחושה הזו כשהחבילה מחו"ל מגיעה עם הפריט לו חיכינו שבועות, כשרגעים לאחר מכן גיליתם שמה שמסתתר בתוכה הוא בכלל לא מה שהתכוונתם להזמין.

משתמשת TikTok בשם @crackermania, פרסמה לאחרונה סרטון בו היא שיתפה את הגולשים כי החליטה להזמין שטיח רך ויפהפה מ-Shein, חברת קמעונאות אינטרנטית מסין ב-13 דולר בלבד. לפי התמונות שפורסמו באתר, השטיח הלבן המושלג נראה גדול מספיק כדי לכסות חלק ניכר מהרצפה שלה, מושלם לשינוי חלל חדר השינה ב"כלום כסף".

כאשר החבילה מ-Shein הגיעה, היא הייתה קטנה בהרבה ממה ש-crackermania ציפתה לקבל. לאחר שפתחה אותה, היא לא האמינה למראה עיניה - השטיח היה זעיר לחלוטין, מתאים יותר לבית הבובות של ברבי. הצעירה המתוסכלת החליטה לפנות ל-TikTok כדי לחשוף את חוויית הקנייה המאכזבת שעברה.

היא הזהירה את העוקבים שלה "לקרוא תמיד את הביקורות" לפני שהם מזמינים פריט כלשהו, בעוד שהיא השוותה את השטיח מהתמונות לשטיח שנמסר לה בפועל. היא הציגה את חתיכת הבד לצד כף רגלה לצורך המחשת גודלה, כך שיהיה ברור כי לא מדובר בשטיח בגודל המוצג באתר.

משמאל - השטיח שהזמינה, מימין - השטיח שקיבלה (צילום: מתוך טיקטוק)
משמאל - השטיח שהזמינה, מימין - השטיח שקיבלה (צילום: מתוך טיקטוק)

הגולשים נותרו בהיסטריה מוחלטת למראה ה"מטלית" שקיבלה, בעוד שגולש אחד כתב: "זה אפילו לא שטיח לכלבי צ'יוואווה". אחד הגיב: "אולי זה גדל אם שמים אותו במים?", בעוד ששלישי התלוצץ: "זו כנראה רק דוגמית ממה שהזמנת".