האסטרולוג הצרפתי המפורסם, מישל דה נוסטרדאם הידוע בשם נוסטרדמוס, ממוצא יהודי, הכין מערך של תחזיות מצמררות בספרו Les Prophéties, שיצא לאור לפני למעלה מ-450 שנה - בעוד שרובן כבר התגשמו.

תוכנו של הספר העלה תחזיות מחרידות על מלחמת העולם השנייה, עלייתו של אדולף היטלר לשלטון ומהפכה צרפתית, כאשר רובן היו מדויקות לגמרי. האסטרולוג אפילו ידע שג'ון פ קנדי יירצח, וחזה גם את מתקפת הטרור ב-11 בספטמבר על מגדלי התאומים בניו יורק. למרות שהתחזיות אינן מתייחסות לתאריכים ספציפיים, חלקן עלולות להתגשם בשנת 2023.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כלכלה כושלת שעלולה להוביל לקניבליזם

לפי ה"דיילי סטאר", נוסטרדמוס צופה שקניבליזם עשוי לתקוף אותנו בעתיד הקרוב עקב כלכלה כושלת. המיסטיקן הצרפתי כתב: "אין אבות מנזר, נזירים, אין טירונים ללמד. דבש יעלה הרבה יותר משעוות נרות, מחיר החיטה יהיה גבוה. האיש יהיה נסער ויאכל את חברו בייאוש". מילים אלו, לכאורה, מנבאות כי יוקר המחייה יימשך בשנת 2023, כאשר רבים מקווים כי ההתייחסות לקניבליזם הינה מטפורית בלבד.

"מלחמה גדולה" - תחזית נוספת לשנת 2023

שורה אחת בספרו של נוסטרדמוס בולטת במיוחד: "שבעה חודשי מלחמה גדולה, אנשים מתים בגלל רוע אך אורו לא ייפול לידי המלך". תחזית זו יכולה להתייחס לסכסוך הנוכחי בין רוסיה לאוקראינה שעלול להסלים ולהביא למלחמת עולם שלישית. אך ישנה מחלוקת על עניין זה מאחר והתקיפה באוקראינה ממשיכה ומתקרבת ל-12 חודשי לחימה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הריסות המלחמה בעיר מריופול באוקראינה (צילום: רויטרס)
הריסות המלחמה בעיר מריופול באוקראינה (צילום: רויטרס)

אסון על מאדים יטריד את אילון מאסק

האסטרולוג ניבא בספרו כי מסע האנושות ליישב את מאדים (בראשות יזם הטכנולוגיה ומנכ"ל טסלה, אילון מאסק) עלול להיעצר ב-2023. הנביא כתב: "אש שמימית כאשר האורות של מאדים יכבו". כש-SpaceX ומאסק מבטיחים שוב ושוב ש"תוכנית מאדים מתקדמת", משהו נורא עלול לקרות לבני האדם הראשונים שיגיעו בסופו של דבר לכוכב הלכת האדום.

אילון מאסק (צילום: רויטרס)
אילון מאסק (צילום: רויטרס)

"אדמה יבשה מתייבשת עוד יותר" לפני "שיטפונות גדולים"

האדמה עלולה לסבול מאסון נוסף בשנת 2023 לפי מילותיו של נוסטרדמוס. "האדמה היבשה תתייבש עוד יותר ויהיו שיטפונות גדולים כשתראה את הקשת בענן", כתב. ככל ששינויי האקלים ימשיכו להחמיר, התחזית הזו לא נראית דמיונית לגבי השנה הקרובה.

"זוועות איומות" והתפרעויות ברחובות

הנביא כתב בספרו: "במוקדם או במאוחר תראו שינויים גדולים שנעשו - זוועות ונקמות איומות". תחזית זו מרמזת שיהיו עוד תהפוכות חברתיות ומרד אזרחי בחודשים הקרובים. האסטרולוג המשיך וכתב: "חצוצרות רועדות במחלוקת גדולה", ו"הסכם שהופר", אשר רומז שוב בצורה כלשהי על מרד או מהפכה אי שם על פני כדור הארץ בשנת 2023. ההשערות הן כי הנבואה מתייחסת למהומות באירן בעקבות מותה של מהסא אמיני, שלא צפויות להיפסק בקרוב ואף להסלים.

הפגנות על הרג הצעירה מהסא אמיני באיראן (צילום: רויטרס)
הפגנות על הרג הצעירה מהסא אמיני באיראן (צילום: רויטרס)