אישה חשפה בגאווה כי היא משתמשת בנייר טואלט לשימור חוזר על בסיס יומי - אבל כולם שאלו אותה את אותה השאלה. היא ענתה לצופים על רוב השאלות, כשלרובם זה היה נשמע מעט תמוה.

כשחשבון ה-TikTok תחת השם Net Zero Co פרסם סרטון של אחת מחברי הצוות, בו היא הסבירה על אחד המוצרים שלהם, זה בהחלט גרם ללא מעט גולשים להרים גבה. בקלים נאמר: "נייר הטואלט לשימוש חוזר הינו המוצר השנוי במחלוקת שלנו. אחרי המחסור העולמי בנייר טואלט בשנת 2020, ייצרנו את הגרסה הרב-פעמית שלנו. במענה ל-56 אלף המגיבים ששללו את השימוש במוצר זה מראש - מדובר במוצר לניגוב מים, אתם יודעים, ממש כמו אחרי מקלחת".

@netzerocompany Replying to @_slimey_slug_ So you wanna make the switch to reusable toilet paper, but you’re not sure how to clean it? 🤔 Let this video be your guide 🤝🧻 #sustainability #reusables #ecofriendly #sustainbleliving #lowwasteliving #zerowaste ♬ Coi Leray Players DJ Smallz 732 Jersey Club Remix - DJ smallz 732

היא המשיכה ואמרה כי היא רחוקה מלהיות היחידה שמשתמשת במוצר. "הלקוחות שעשו את המעבר מנייר טואלט רגיל לרב-פעמי אהבו את הרעיון מאוד. הוא עשוי מכותנה אורגנית, מה שהופך אותו לרך בהרבה מהחומר שאתם רגילים להשתמש בו", הוסיפה והצביעה על גליל נייר טואלט שנמצא כמעט בכל בית בעולם כעת.

בנוסף, העובדת אמרה שבכל יום נכרתים 27 אלף עצים רק כדי לייצר מהם נייר טואלט, אז היא שמחה שישנו מוצר חלופי כעת בשוק. עם זאת, בעוד שגולשים רבים התעניינו בהיבט הידידותי לסביבה של המוצר, הם לא יכלו שלא לתהות עד כמה הוא היגייני - ובמיוחד איך מנקים אותו בין שימוש לבא אחריו.

אחרי שטיפה כמובן (צילום: מתוך טיקטוק)
אחרי שטיפה כמובן (צילום: מתוך טיקטוק)

בסרטון אחר, אותה האישה הסבירה: "אנחנו מקבלים לא מעט שאלות לגבי המוצר הרב פעמי שלנו, כשהנפוצה ביותר מבניהן היא 'איך לעזאזל מנקים את זה?'. ובכן, בתור התחלה, כל פיסת בד נועדה לניגוב מים לאחר שימוש בבידה. מכיוון שהבד סופג אך ורק מים, הוא לא אמור לשאת עליו שאריות צואה או חיידקים".

עוד הוסיפה חברת הצוות כי לאחר כל שימוש, ניתן לכבס את הנייר הרב-פעמי במכונת הכביסה ולייבש לפני שימוש מחדש. "את המשומשים ניתן לאסוף בשקית, ממש כמו בפח השירותים הקבוע שלכם, ולאחר מכן להכניס למכונת הכביסה. אתם יכולים גם להשרות אותם מראש בחומץ או בכל סוג של תמיסת ניקוי לפני שתכניסו למכונת הכביסה". ברגע שהם יבשים, היא אמרה: "הם מוכנים לעבור שימוש חוזר".

הרבה יותר רך מנייר טואלט רגיל (צילום: אינג'אימג')
הרבה יותר רך מנייר טואלט רגיל (צילום: אינג'אימג')

מה שהגולשים ככל הנראה לא שאלו עדיין: מה לגבי אורחים?