סרטון שצולם בליל השנה החדשה ופורסם ברשת החברתית TikTok, הציג אישה צעירה מוטרדת במיוחד כשבן זוגה מציע לה נישואין מול קהל עצום של זרים. תגובתה משכה את תשומת לבם של הנוכחים שתיעדו את הרגע.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הקליפ - שצולם על ידי עדי ראייה - הציג תחילה אישה אנונימית חוגגת במסיבת גג בהוואי רגע לפני שהמוזיקה נעצרת ובן זוגה לוקח את המיקרופון. "לא ייאמן, הם עוצרים את כל מסיבת השנה החדשה רק כדי שהבחור הזה יציע נישואין?", כתבה צעירה אחרת שנכחה באירוע באותה העת ופרסמה את התיעוד, שנצפה למעלה מ-4.3 מיליון פעמים.

@caesthetically WAIT UNTIL THE END. That was the most awkward thing I’ve ever witnessed. 💀 #nye #proposal ♬ original sound - cass

"חכו עד הסוף", היא הוסיפה, "זה הדבר הכי מביך שראיתי אי פעם". בסרטון הוויראלי, ניתן לראות את האישה הנבוכה במיוחד כשהיא מוזמנת לבמה על ידי החבר שלה. "אני רוצה לומר לך שאני מאוהב בך בטירוף", אמר האיש לאהובתו בעוד שהיא ניגשת אליו בהיסוס. נראה כי הוא לא מודע לתחושותיה של חברתו המושפלת, וכורע ברך לפני שהוא ממשיך במונולוג. "את אהבת חיי. האם תהפכי אותי לגבר המאושר בעולם? התנשאי לי?", שאל.

אחרי שהשתררה באולם שתיקה ממושכת שהניעה את האנונימית להגיב, בן הזוג אמר: "זה די פשוט, כן או לא". היא השיבה לו בשאלה: "כן?", ושנייה לאחר מכן ניתן היה לשמוע את ההמון צוהל ומריע בעוד שהמאורס הטרי נראה עונד את הטבעת על אצבעה של ארוסתו - אך היא עדיין לא התלהבה במיוחד. מאוחר יותר היא נתפסה בעדשת המצלמה כשהיא שואלת אותו בכעס: "למה עשית את זה?".

''למה עשית את זה?'' (צילום: מתוך טיקטוק)
''למה עשית את זה?'' (צילום: מתוך טיקטוק)

גולשים רבים מיהרו להגיב את דעותיהם על התיעוד, כולל כאלה שהביעו את התנגדותם להצעות נישואין בפומבי. "למה זה טוב, לעשות את זה מול כולם? זה צריך להיות הרגע של שניכם בלבד", כתב גולש אחד. אחרת הגיבה: "תמיד צריך להעלות את הנושא ולדבר על איזו הצעה היא הייתה רוצה. היא לא נראית מרוצה". שלישי הוסיף: "לא ברור אם הוא עשה את זה כדי לגרום לה להגיד כן. נשארתי עם הרבה שאלות בראש".