סרטון שפורסם במדיה החברתית TikTok והפך לוויראלי, הציג את הרגע שהיה אמור להיות מיוחד בשביל גבר שהחליט להציע נישואין לאהובתו. אך אישה אחת שהחליטה להתעלם ממה שקורה ממולה, נכנסה לתמונה והרסה את הטקס.

הקליפ שכבר צבר 804 אלף צפיות מאז שפורסם, תיעד את ג'ורדן מקגואן ואת ארוסתו, שון מון ברייקיאוויק, שניהם מאיסלנד, כשהוא כורע ברך ממולה כדי להציע לה להינשא לו ולהיות אם ילדיו. "צפו איך האישה הזו הורסת את ההצעה שלי", נכתב בכותרת הסרטון.

@jordanemcgowan Honestly i find it funny 😂 no harm done its a laugh to watch. #iceland #travel #traveltiktok #proposal #fiance #proposalvideo #proposalgoals #proposalgonewrong ♬ Cool Kids (our sped up version) - Echosmith

אותה אישה מדוברת, התעלמה בחוסר רגישות מהרגע הרומנטי ונראית פוסעת לכיוונם של השניים רק בשביל לצלם תמונה של הנוף - למרות שממש מימינה מתרחשת כעת הצעת נישואין. למרבה המזל, הזוג המאורס הטרי לקח את העניין בקלות. "בכנות, אנחנו לוקחים את זה לגמרי בצחוק", כתב מקגואן בסרטון. "לפחות היא לא גרמה לנזק". מון, שפרסמה את תמונת הטבעת בחשבון האינסטגרם שלה, התלוצצה על "האישה המקסימה שהרסה לי את סרטון ההצעה". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בכוונה או לא בכוונה? (צילום: מתוך טיקטוק)
בכוונה או לא בכוונה? (צילום: מתוך טיקטוק)

בעוד שהשניים לקחו את העניין בקלות, גולשים רבים מיהרו להגיב את דעתם, כשרובם טענו שמדובר בחוצפה ובחוסר התחשבות מצד אותה גברת. "היא ידעה בדיוק מה היא עושה והיא עשתה את זה בכוונה. התנהגות מכוערת", כתב גולש אחד. שני הגיב: "תסתכלו רגע אחרי שהוא כרע ברך איך היא דילגה מעל הרגל שלו! אתם עדיין טוענים שהיא לא שמה לב?".