האישה הזו היא בת 90 אך לעולם לא הייתם מנחשים זאת אם הייתם רואים אותה ברחוב. למרות גילה המופלג, היא עדיין עושה תרגילי יוגה ומרימה משקולות, וכעת היא החליטה לשתף את העצות שלה לשמירה על המראה ובריאות הגוף והנפש.

למרות גילה של עדנה מאי ג'ורדנו מקלונה, קנדה, זרים בטוחים שהיא בשנות ה-70 לחייה ולפעמים מניחים כי היא אפילו צעירה יותר. היא מתייחסת ברצינות רבה לאורח החיים הבריא שסיגלה לעצמה לפני 30 שנה כשהייתה בת 60, הכולל אימוני משקולות, תרגילי יוגה וגינון. היא הבינה כי הזמן לא לטובתה וכי היא אינה מעוניינת לאבד את עצמאותה ככל שהיא מתבגרת, וכעת היא מקפידה לתרגל יוגה מדי יום.

לצד משקולות שאינן כבדות במיוחד ובשגרת האירובי, בת ה-90 מבלה כמה שיותר זמן בטיפול בגינת הירק ובערוגות הפרחים שבחצר ביתה. בתה, דיילס בת ה-58, תיעדה את אמה כשהיא מבצעת תנוחות יוגה שונות ותרגילי פילאטיס המסייעים לה לשמור על שרירי הליבה. ג'ורדנו, שעבדה כסניטרית בבית חולים בעיר קלונה שבקנדה, הסבירה כי היא "מתאמנת בגלל התחושה הטובה שהאימון מקנה לה לאחר מכן".

היא אמרה: "אין לי סודות. יש ימים שלא בא לי להתאמן אבל אני עושה זאת בכל מקרה, כי אני יודעת שאם לא אעשה את זה - אאבד את זה". דיילס, שהיא בעצמה מדריכת כושר מפריסקו, טקסס, מאמינה שהמראה הצעיר של אמה נובע מהעצמאות ומהביטחון העצמי שלה. היא אמרה: "אימא שלי בוחרת לעשות את מה שגורם לה להרגיש טוב ומתעלמת ממה שהחברה מכתיבה ש'נשים בגילה צריכות לעשות'. אני גאה בה על זה".

באוגוסט של שנת 2022, סרטון שפרסמה בת ה-90 ברשתות החברתיות הפך לוויראלי מכיוון שצופים רבים מרחבי העולם לא האמינו שהיא באמת בת 90. דיילס הוסיפה: "אמא שלי טוענת שאנשים נוטים לעשות עניין גדול מהגיל. היא אוהבת את החיים ומעריכה את העצמאות שלה, והיא אינה מבינה מדוע אחרים לא בוחרים לעשות כל שביכולתם כדי לשמור על עצמם ולחיות טוב יותר".

השתיים אמרו כי הן מקוות שהסיפור של ג'ורדנו יעניק השראה ויזכיר לאנשים ש"הגיל הוא רק מספר והגישה שלנו לחיים היא זו שקובעת איך נחייה אותם". דיילס סיכמה: "אם תאמצו לכם הרגלים קבועים כמו בחירת מזון בריא, אימונים עקביים והכרת תודה מדי יום - הגיל שלכם הוא לא מה שיגדיר אתכם - אלא אתם בלבד".