מומחה לשיניים חלק במדיה החברתית TikTok שלושה הרגלים נפוצים שאנו עושים, הגורמים לפגיעה בשיניים שלנו. ברשימה של הרופא, הופיעו הרגלים כמו כסיסת ציפורניים, שימוש בקיסמים וחריקת שיניים. הסרטון הוויראלי בן 15 השניות צבר למעלה מ-12 אלף צפיות בפלטפורמה ומשך את תשומת לבם של גולשים רבים.

בחלק הראשון של הקליפ, כתב ווי ג'יאן, רופא שיניים מקואלה למפור, מלזיה, כי שחיקת השיניים יכולה להוביל ל"שיניים שטוחות ורגישות", בעוד שהוא הציג תמונות לא נעימות למראה של הסובלים מהתופעה. לאחר מכן, הזהיר את גולשי ה-TikTok מפני שימוש בקיסמים וטען כי שימוש חוזר עלול להוביל לנסיגת חניכיים.

@drweijian 3 habits that are ruining your teeth 🦷🔨 #tiktokguru #learnontiktok #dentist #fyp ♬ if u use this sound ur automatically hot - 🎸

לבסוף, הרופא הזהיר כי כסיסת ציפורניים יכולה ליצור בעיות של סדיקת השיניים. בסרטון הוא הצביע על שיניים שנפגעו מההרגל הגרוע. כסיסת ציפורניים עלולה לגרום לאמייל להישחק, כך על פי Summit Dental Health, ובנוסף לגרום לשיניים לזוז ממקומן ו"לכער את החיוך" שלכם.

זו לא הפעם הראשונה שרופא השיניים מזהיר מפני הרגלים יומיומיים תמימים, לכאורה. בנוסף, הוא הסביר כי גם אכילה של קרח יכולה לפגוע בשיניים, לגרום לסדקים ולפגיעה באמייל. ראו הוזהרתם.

אולי הגיע הזמן להפסיק לכסוס ציפורניים (צילום: מתוך טיקטוק)
אולי הגיע הזמן להפסיק לכסוס ציפורניים (צילום: מתוך טיקטוק)