למי מאתנו אין מכונת כביסה בבית, ששומרת על הבגדים שלנו נקיים ורעננים, אך עם זאת, היא זקוקה לתחזוקה משלה כדי שהיא בעצמה תישאר נקייה. למעשה, לנקות את המכונה זו לא משימה שאמורה להיות מסובכת במיוחד - לאלה שיודעים איך עושים זאת. אך אם ולא תעשו זאת כמו שצריך, הדבר עלול לגרום לתופעות לא נעימות במיוחד שיתבטאו בבגדים שלכם כמו ריח רע, כתמים צהובים שהגיעו משום מקום ועוד.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'סי מארי, בעלת חשבון TikTok ויראלי, מתמחה בארגון סדר וניקיון. היא משתפת את 4,000 העוקבים שלה במגוון טיפים מדי שבוע, ובאחד הסרטונים שהעלתה, הצליחה למשוך את תשומת הלב של לא מעט גולשים. בקליפ היא חשפה "תא נסתר" במכונת הכביסה שלה, שכלל לא ידעה על קיומו. לאחר שצפתה בתיעוד של משתמש אחר במדיה החברתית, היא החליטה לבדוק בעצמה.

@jessiee_marie Saw someone do this on TikTok and I had to try it #washer #cleantok #laundry #laundryhack #laundrymachine #cleaningtiktok ♬ original sound - NotJakeFischer

בתחתית תוף מכונת הכביסה, תיעדה מארי איך היא מושכת במה שנראה כמו ידית פלסטיק שהוסרה די בקלות. עם זאת, לאחר הסרת אותו החלק - הלכלוך שנחשף מתחתיו הותיר אותה בהלם, ולא רק אותה - גם הגולשים נותרו בפה פעור.

@jessiee_marie Replying to @amiehesketh this is how I removed the piece #laundry #cleaninghacks #washingmachine #cleantok ♬ original sound - Jessie

מאז הפרסום, הקליפ שהועלה תחת הכותרת: "ראיתי שמישהו עשה את זה ב-TikTok והחלטתי לנסות בעצמי", צבר למעלה מ-7.6 מיליון צפיות ולמעלה מ-1,100 תגובות. גולשי המדיה החברתית הודו שהם כלל לא ידעו על התא הזה וכי הם יבדקו זאת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"אחרי שראיתי מה מסתתר בפנים, אני מעדיף שלא להסיר את שלי", כתב גולש אחד. שני הגיב: "מעדיף לקנות מכונה חדשה מאשר לפתוח את זה. מעורר בחילה".