גולש מסתורי ברשתות החברתיות, טען כי הוא "נוסע בזמן משנת 2198", והסביר: "מושבות יווצרו על מאדים כהכנה לסוף העולם". לדבריו, אלו כל האירועים שיקרו עד שנת 2100.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

משתמש ה-TikTok שמפרסם סרטונים תחת השם @timetravelexplorer, כבר צבר למעלה מ-11,000 לייקים על סרטון בו הוא שיתף אזהרות מוזרות לגבי מה שיקרה, לדבריו, בעתיד הרחוק. עד כה, הוא העלה נבואות בנוגע לחייזרים, רובוטים ואסונות טבע - ועכשיו גם על סוף העולם.

@timetravelexplorer What else? 🤯 #fyp #timetravel #timetraveler #future #foryou #viral #xyzbca #technology #tech #mars #space #2100 ♬ Creepy - Mr. Dederden

בסרטון שצבר קצת יותר מ-600 לייקים, טען ה"נוסע בזמן" שבני האדם יקימו מושבות על מאדים כדי שתהיה להם "תכנית גיבוי" למקרה שכדור הארץ יושמד. הגולש המסתורי כתב: "אני נוסע בזמן משנת 2198 - הנה הדברים שיקרו עד שנת 2100. התושבים הראשונים במאדים יגבו את כוכב הלכת למקרה שכדור הארץ ייהרס במלואו. בעלי חיים רבים שנמצאים בסכנת הכחדה יינצלו על ידי מינים חדשים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מאדים (צילום: רויטרס)
מאדים (צילום: רויטרס)

הגולשים נותרו חלוקים לגבי הקליפ, כשפנו לתגובות כדי להתווכח על האם הנבואות יהפכו למציאות. גולש אחד כתב: "רועד מפחד". שני טען: "אם אתה נוסע בזמן אז אני נשיא ארה"ב". שלישי הגיב: "אילון מאסק חשב על זה לפניך. וחוץ מזה, למי אכפת? אני אמות עד אז".