הקרנבל המפורסם בריו מושך המוני תיירים מכל העולם מדי שנה, שבאים לקחת חלק בחגיגה ולראות את המצעדים, הריקודים, הססגוניות והחוויה המיוחדת כאשר הרחובות מתמלאים במוזיקה, ריקודים, צבעים, תלבושות ומצעדים. מתחרות בתי ספר לסמבה, לתהלוכת מתופפים ועד למצעד המנצחות החותם את האירוע – הקרנבל מורגש בכל רחבי ריו.

שלל מסיבות ענק ומצעדים ממלאים את העיר באווירה מיוחדת ותוססת שאין שנייה לה. ההכנות לאירוע המרגש נמשכות כשנה. כבר ביום שאחריו חלק מבתי הספר לסמבה מתחילים לתכנן את הופעתם לשנה הבאה, כך שלמעשה בברזיל תמיד מתכוננים לקרנבל, ושומרים על פרטיו בדיסקרטיות כדי להפתיע את התיירים והמבקרים הנרגשים מדי שנה. 

קרנבל ריו דה ז'ניירו (צילום: רויטרס)
קרנבל ריו דה ז'ניירו (צילום: רויטרס)

אתר התיירות גוליבר בדק כמה יעלה לכם לטוס לריו בשבוע הקרוב וליהנות מהחגיגה, הטיסות הן טיסות קונקשן. טיסה בתאריכים 18-25/02 עם חברת התעופה KLM תעלה 1,167$ לאדם. טיסה בתאריכים 19-26/02 עם חברת התעופה דלתא תעלה 1,088$ לאדם, וטיסה בתאריכים 20-27/02 עם חברת התעופה Air France תעלה 1,248$ לאדם.

קרנבל ריו דה ז'ניירו (צילום: רויטרס)
קרנבל ריו דה ז'ניירו (צילום: רויטרס)

זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר, אמר: "הקרנבל בברזיל מושך אליו המוני תיירים מכל העולם מדי שנה בשל הצבעוניות, האווירה והחגיגיות המיוחדות שבו. בשנה האחרונה היו פחות תיירים בגלל מגבלות הקורונה, מה שאומר שהשנה צפויים להגיע אליו יותר אנשים מבשנה רגילה, ואנחנו רואים עלייה בביקושים, בחיפושים ובהזמנות באתר. סדר הגודל הוא של כ-1,100$ לטיסה לריו, ואתם יכולים לראות את עצמכם כחלק מהקרנבל".