אם ל-11 שהביאה את ילדיה משמונה אבות שונים, ענתה לכל מי שמבקר את אורח חייה, בטענה שאם הייתה גבר - לא היו מעירים לה כל כך הרבה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

פי בת ה-36 מממפיס, טנסי, חושפת לעתים קרובות את הדינמיקה המשפחתית העמוסה שלה ברשת החברתית TikTok, אך סופגת לא מעט ביקורות קשות מגולשים שנתקלים בתוכן שלה. באחד מהסרטונים ששיתפה, אמרה: "גברים יכולים להביא לעולם כמה ילדים שירצו ואף אחד לא מניד עפעף, אבל אותי לא מפסיקים לשפוט על כך שלילדים שלי יש כמה אבות". פי הוסיפה: "אם הייתי הולכת לבנק הזרע, היו מתייחסים אליי אחרת".

@phieudoraa

♬ Mrs. Right - Mindless Behavior

האם ל-11 מקבלת תגובות מעורבות מהעוקבים, כשחלקם מעריצים אותה על היותה אימא במשרה מלאה, בעוד שאחרים מטיפים לה על מספר האבות. "קצת הגזמת, את לא חושבת?", כתבה לה גולשת אחת והוסיפה שהיא לא מכירה אף אישה שיש לה ילדים משמונה גברים שונים. אחרת כתבה: "אני לא יכולה להתמודד עם הילד היחיד שלי. כל הכבוד לך".

@phieudoraa Replying to @modmik ♬ Body - Megan Thee Stallion

בחודש אוקטובר האחרון, פי שיתפה סרטון בו היא מסבירה על היתרונות של כמה אבות. "תנו לי להסביר לכם איך זה עובד", אמרה בקליפ שהועלה לרשת החברתית. "גם אם אחד או שניים ייעלמו, יישארו עוד כמה בסביבה". בנוסף, היא אמרה כי היא לא מתכוונת לעצור ב-11 ילדים, וכי יש לה תכניות להרחיב את המשפחה ל-19 צאצאים "או אפילו 30".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>