אישה צעירה מפולין, טוענת כי יש לה הוכחה שהיא מדלן מקאן, הילדה הבריטית שנעלמה בשנת 2007 בזמן שהייתה עם משפחתה בחופשה בפורטוגל. היא חשפה את הפרטים ברשתות החברתיות וכעת היא במגעים עם משפחת מקאן.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

צעירה בת 22 בשם ג'וליה וונדל, הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה את טענותיה. היא חשפה בשבוע שעבר כי במהלך ילדותה, היא עברה התעללות על ידי פדופיל גרמני שהיה חשוד מרכזי בהיעלמותה. בנוסף, היא טענה שמשפחת מקאן פנתה אליה כדי לערוך בדיקת DNA ולוודא האם אכן מדובר באותה הנעדרת.

@shellmc22 Thoughts? Is this Madeleine McCann? Why is no one helping her? Why is this not news? The police won’t listen apparently!? She’s asking for it to be shared! #madeleinemccann #findmaddie #findmadeleine #iammadeleinemccann #instagramlive #maddymccann #maddiemccann #katemccann #gerrymccann #share #help #missingpersoncases #madeleinemccanncase #isthismaddie? ♬ original sound - Shell Mc 🦋

הוריה של מדלן מקאן עם תמונתה (צילום: רויטרס)
הוריה של מדלן מקאן עם תמונתה (צילום: רויטרס)

לדבריה של וונדל, יש לה את אותו פגם בעין כמו שהיה לפעוטה הנעדרת, והיא דומה מאוד להוריה, גארי וקייט. מקורב למשפחת מקאן אמר: "המשפחה לא לוקחת סיכונים ומוכנה לבדוק את הנושא. חשוב שיבדקו את כל הגורמים, אך הצעירה הזו אכן דומה למדלן. אין לנו כל התלבטות בעניין הזה. יש סיכוי טוב שמדובר באותה ילדה".

עוד אמרה בת ה-22, כי לא היה לה מושג לגבי פרשת ההיעלמות עד שהחלה לשאול את הוריה שאלות על ילדותה, ולדרוש פרטים שאיננה זוכרת. "הם תמיד ניסו לשנות את הנושא", סיפרה. "המורה שלי בבית הספר אמרה שלא תמיד הגעתי לבית הספר אבל ההורים שלי מתעקשים שכן".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

הוריה של מדלן מקאן (צילום: רויטרס)
הוריה של מדלן מקאן (צילום: רויטרס)

היא המשיכה: "אחרי כל סימני השאלה שנשארו בראשי, התחלתי במחקר משלי. גיליתי מה קרה למדלן מקאן והכל התחבר לי. זה מפחיד שאני צריכה לגרום לאנשים להאמין לי". וונדל מקווה ליצור קשר עם בני הזוג מקאן בימים הקרובים.