כלה טרייה הפכה לוויראלית ברשת החברתית TikTok לאחר ששיתפה תמונות מיום החתונה שלה, כשבהן היא מצולמת לצד אמו של בעלה, שלבשה גם היא שמלת כלה לאירוע. בצילום שצבר למעלה מ-11 מיליון צפיות, ניתן לראות את האישה עומדת משמאל לבן זוגה, כשמימינו החמות בשמלה כמעט זהה לזו של הכלה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יסמין הופר, הנשואה הטרייה, הסבירה כי שתיהן נסעו יחד לקנות שמלה לחמות, רק שהראשונה לא ידעה שמדובר בשמלת כלה אמיתית וכמעט תואמת לשלה. ביום החתונה, הופר התמקדה במה שחשוב באמת - החגיגה הגדולה שלה ושל בן זוגה. כשהחמות הגיעה בשמלת הכלה הזהה, החליטה בעלת האירוע שלא להתייחס.

@jazzyhop555 #mil #boymom #motherofthegroom #whiteweddingdresses #toxicmil #milwearingwhite #sonsweddingday ♬ original sound - ozu ♚

לטענתה של הכלה, רק ביום שלמחרת זה "היכה" בה. לדבריה: "כשהסתכלתי בתמונות החתונה שנשלחו אליי, חשבתי לעצמי 'למה לעזאזל היא לבשה שמלה כמו שלי?'. זה היה מעצבן מאוד". הופר הבינה שגם האורחים שהיו באירוע, הרימו גבה לגבי שמלתה של החמות. "זה מביך. לא יכולית לתאר במילים כמה אני נבוכה מכך שחמותי לבשה שמלה תואמת לשלי בחתונה. זה מעליב", אמרה.

@jazzyhop555 Replying to @dnavibes ♬ original sound - Jasmine Hopper

עוד הוסיפה הכלה כי ברוב התמונות נראה שהאם "עשתה בכוונה", ולא הניחה לזוג להצטלם יחד, רק שניהם. לדבריה של הופר, תשעה חודשים לאחר מכן, החמות התנצלה שלחה לזוג "מכתב נחמד" אך למרבה הצער, היא צירפה לו תמונות מהחתונה - כששתיהן בשמלות כלה. הופר סיכמה ואמרה שהיא ובעלה לא בקשר עם האישה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<