אם גללתם בשעות האחרונות ברשת החברתית פייסבוק ונתקלתם בפוסט של גבריאל פליישמן שהועלה לעמוד "סטטוסים מצייצים" המונה כ-891 אלף עוקבים, בוודאי לא הצלחתם להתעלם מההתכתבויות.

הפוסט פורסם תחת הכותרת: "התכתבתי עם בעל דירה הבוקר", וצורפו לו שני צילומי מסך של הודעות שהוחלפו בין השניים. "הדירה תושכר לזוג נשוי כדת, או לרווק/ה", כתב בעל הנכס , לכאורה, בהודעה. "מבין שלא רלוונטי עבורך? אני שומר תורה", הוסיף המשכיר. בהמשך ענה האיש לבעל הדירה כשכתב לו: "אני רווק הומו, זה תופס?", כשהראשון השיב: "אני לא אסכים שיהודי ישתמש בנכסיי לפגוע במישהו, גם אם זה לפגוע בעצמו. מי שחי בזוגיות כזו, לתפיסתי פוגע בעצמו (וגם בחברה)".

הפרסום צבר במהרה קרוב ל-700 תגובות של גולשים, כשרובם יצאו נגד פליישמן ששיתף את השיחה. גולש אחד כתב: "זכותו של בעל הדירה להחליט מי יגור בדירתו, גם אם דעתו חשוכה בעיני אחרים. זה הבית שלו והוא לא מעוניין שהבית ישמש לדברים שנוגדים את אמונותיו". כשמנגד, אחר הגיב: "לצערנו יש הרבה חולים כמו בעל הדירה הזה. נאחל להם רפואה שלמה".

גולשת נוספת כתבה: "לא מבינה למה משתלחים בבעלי הדירות. הם קנו, שילמו, וזכותם להתנהל כפי שהם רואים לנכון - גם אם הם גזענים וחשוכים", כשאחר הוסיף: "אם היו בוחרים לא להשכיר לאדם בגלל שהוא דתי שומר מצוות - הייתם כותבים 'אנטישמיות' ולא 'זכותו של המשכיר' ".