צעירה חשפה בחשבון הרשת החברתית TikTok, כיצד גילתה שבן הזוג שלה מזה ארבע שנים בגד בה עם האישה הכי לא צפויה. הסרטון שהעלתה ג'ס אוקונור בת ה-31, שיננית במקצועה, נצפה על ידי יותר מ-1.6 מיליון גולשים מזועזעים.

"אז כך הכל התחיל", אמרה בת ה-31 לעוקביה. "הייתי במערכת יחסים במשך ארבע שנים, והייתה לאבי בת זוג כ-25 שנה שנחשבה לאימי החורגת". אוקונור סיפרה כי היא והחבר שלה יצאו לארוחת ערב לפני שבילו את הלילה בבית אביה, ולדבריה, עוד באותו הלילה, היא התעוררה בשעה 5:00 והבחינה כי בן זוגה נעדר ממיטתה. "ירדתי למטה לבדוק היכן הוא, ולפתע ראיתי אותו שוכב על הספה כשהוא מכוסה בשמיכה ושאלתי את עצמי 'מה קורה כאן?' ".

@jesspotter_xx Replying to @social&realityTV investigation for everyone asking about the story of why im single…here u go…#mafsuk #marriedatfirstsight #marriedatfirstsightuk #mafs22 #fy #fyp #cheating #cheatingex ♬ original sound - Jessica Anne

אוקונור, עובדת כשיננית במקצועה (צילום: מתוך טיקטוק)
אוקונור, עובדת כשיננית במקצועה (צילום: מתוך טיקטוק)

השיננית הסבירה כי נכנסה למטבח, שם גילתה, לכאורה, שתי כוסות שמפניה ריקות ושני טלפונים סלולריים "כשהבגדים שלו על הרצפה". היא המשיכה: "חזרתי לסלון ומשכתי ממנו את השמיכה כשהוא עירום לגמרי. הבחור ניסה להתלבש במהירות ובטעות הוא לבש את תחתוני התחרה של אימי החורגת שהיו על הספה".

לדבריה, היא החלה לצרוח והעירה את אביה ואת בת זוגו, כשהשנייה אמרה להגנתה כי החבר לקח ככל הנראה את התחתונים מסל הכביסה שנמצא בחדר הסמוך. מה שחשף, לכאורה, את הבגידה של השניים בבני זוגם, היו מכשירי הנייד וסימני ידיים (ועוד איברים) שנותרו על שולחן האוכל המאובק. אוקונור סיפרה שלאחר התקרית היא עזבה את בן זוגה וגם אביה נפרד מאשתו. עוד היא חשפה כי לקח לה לא מעט זמן להתגבר על הבגידה שחוותה. "המקרה אירע לפני חמש שנים והייתי רווקה מאז עד לא מזמן", סיכמה.