מנתח פלסטי ותיק הזהיר את עוקביו ברשתות החברתיות, כי סוג של פעילות גופנית עלול לגרום להתבגרות מוקדמת. "מחצית מהפציינטים שלי מעריכים אותי על הכנות שלי, והחצי השני בהחלט שונא אותי על כך", אמר ד"ר ג'רלד אימבר בן ה-82 בקליפ שהועלה ל-TikTok.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אימבר, המתמחה בטיפולים לפנים ולגוף, ציין כי אם אתם יוצאים לרוץ למרחקים קצרים בכל יום, זה בסדר, אך לדבריו "קצת יותר מזה - זה כבר יותר מדי". הוא הסביר: "האם ראיתם פעם אדם שרץ למרחקים ארוכים כשעור פניו צעיר ויפה?". לדברי הרופא, ריצה, הנחשבת לפעילות גופנית מאומצת הגורמת להזדקנות מהירה של העור, משפיעה לרעה לא רק על עור הפנים שלכם אלא גם על חלקים נוספים בגופכם.

@geraldimbermd Did you know there are exercises that can accelerate your wrinkles? #skincareover50 #skincareover40 #plasticsurgery #plasticsurgery #plasticsurgeon #nycdoctor #manhattan #nyc ♬ original sound - Gerald Imber, MD

"הברכיים שלכם נפגעות, הקרסוליים וגם הגב שלכם", אמר בן ה-82. "אם אתם מעוניינים לרוץ כמה דקות בכל אימון זה בסדר, אך נסו להשיג את המטרות שלכם בדרכים אחרות כמו אימוני אירובי, הרמת משקולות ועוד. ככל שאנו מתבגרים, הגוף שלנו מייצר פחות קולגן ואלסטין, וגם חשיפה לקרני UV מזרזת את התהליך הזה במידה ואתם רצים תחת אור השמש".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

מילוי קמטים (צילום: אינגאימג')
מילוי קמטים (צילום: אינגאימג')

באופן לא מפתיע, הסרטון של אימבר צבר למעלה מ-2.7 מיליון צפיות מאז שהועלה לרשת החברתית ביום שני. גולש אחד כתב: "הליכה מהירה עדיפה על ריצה, במקום לרוץ 30 דקות, עשו הליכה של שעה. תגיעו בערך לאותה כמות של שריפת קלוריות". שני הגיב: "אני מאמן אישי ואתה צודק לחלוטין".