"העלמת נשים מהמרחב הציבורי - לא במשמרת שלי!", כך פתח יורם שמעון, ראש המועצה המקומית מבשרת ציון, פוסט המגנה השחתת שלטי חוצות ביישובו. 

את תגובתו החריפה, פרסם שמעון בקבוצת הפייסבוק "המבשר - תושבי מבשרת ציון פותחים את הפה" המונה כ-26.9 אלף חברים, בצירוף תיעוד המציג אדם הצועד לכיוון האמפי-פארק ביישוב ותולש את שלטי החוצות. השלטים שנתלשו נשאו את תמונותיהן של קרן פלס, מירי מסיקה וריטה - כששלטים הנושאים תמונות של אמנים גברים אחרים, נותרו תלויים במקומם. צפו בתיעוד:

תלש שלטים עם תמונות נשים וזמרות מוכרות (צילום: באדיבות המועצה המקומית מבשרת ציון)

המקרה אירע ביום שלישי בלילה, 20 דקות אחרי חצות והביא לזעם רב בקרב תושבי מבשרת ציון. "בצער רב, האירוע הזה סימבולי כאשר אנו מציינים את יום האישה הבינלאומי", כתב שמעון והוסיף: "תושבים יקרים, הבוקר הובא לידיעתי כי תמונות של זמרות אשר צפויות להופיע בקיץ הקרוב ביישוב, הושחתו ע"י אלמוני. אירוע זה מזכיר לנו מדוע וכמה חשוב הוא יום האישה".

שלטים עם תמונותיהם של אמנים גברים נותרו במקומם (צילום: שירה ירון)
שלטים עם תמונותיהם של אמנים גברים נותרו במקומם (צילום: שירה ירון)

עוד נכתב: "מצלמות האבטחה ביישוב תיעדו את העבריין ותלונה הוגשה במשטרה. אני אמשיך לפעול לכך שהמרחב הציבורי במבשרת ציון יהיה שוויוני ומכבד לנשים ולגברים. היום הוזמנו שלטים חדשים כאשר התגובה הראויה ביותר למעשה הנפשע הזה, הינה תלייה מאסיבית של תמונות זמרות ונשים בכל רחבי היישוב - החל מהשבוע הבא!".