אם הייתם יושבים ערב אחד בבית ושומעים רעשים משונים המגיעים מאחד החדרים, בוודאי הייתם נבהלים עד מוות. איש אחד שחשד כי משהו קורה בביתו, גילה כי במשך שלושה ימים הוא לא היה לבד בבית.

דייויס וולמן היה מבוהל כשהחל לשמוע רעשים המגיעים מגג ביתו בגרין לייק, וושינגטון, ארה"ב. הוא עלה במדרגות אל הדלת המובילה לעליית הגג שלו, אך הופתע לגלות שהיא נעולה. בעל הבית דפק על הדלת כמה פעמים, לפני ששמע אישה מהצד השני: "ג'ימי? זה אתה?", כשדקה לאחר מכן היא פתחה ושניהם עמדו פנים אל פנים כזרים מוחלטים, כך דיווח KOMO.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

וולמן שאל את אותה אישה כהת השיער: "מי את לעזאזל? למה את בתוך הבית שלי?", והיא השיבה: "זה הבית שלי, אני גרה כאן כבר שלושה ימים. ג'ימי אמר שאני יכולה לגור כאן, הוא אמר לי שאני יכולה להישאר פה". בעל הבית חייג למוקד החירום 911 וניסה לעכב בינתיים את הפולשת עד שהשוטרים יגיעו. לטענתו, לקח לצוותים למעלה מ-20 דקות להגיע ועד אז האישה נמלטה מביתו.

הוא טען כי הוא מעריך את עבודתם של השוטרים, אך התאכזב מהאיחור. הצוותים עצמם מסרו גרסה שונה מעט משל וולמן, כשלטענת דובר משטרת סיאטל, האיש התקשר ל-911 בשעה 21:01 וניידת נשלחה לביתו בשעה 21:07. לדברי הדובר, בשעה 21:03 וולמן כבר הודיע שהחשודה נעלמה.

בעל הבית אמר שאין לו מושג כיצד הזרה נכנסה לביתו, למרות שהחלון בחדר האמבטיה היה פתוח, פרט בו הבחין מאוחר יותר. עוד חשף וולמן כי דבר לא נגנב והכל נותר במקומו. מאז הופעתה של האישה הוא החליף את כל המנעולים בדלתות הבית, והחשודה טרם אותרה מאז. המשטרה המקומית ממשיכה בחקירה.