משתמש מסתורי ברשתות החברתיות, שטען כי הוא "נוסע בזמן", הצהיר כי ישנו ידוען שיחשוף כי זייף את מותו - תגלית שתרעיד את העולם כולו. הגולש האנונימי שמפרסם סרטונים תחת השם @darknesstimetravel, צבר למעלה מ-12 אלף עוקבים על ידי טענות מוזרות לגבי אירועים עתידיים.

אבל האזהרה האחרונה שלו, גרמה לסערה ברשת החברתית TikTok, לאחר שטען כי ידוען שמת כביכול, יטיל פצצה ויכריז כי זייף את מותו - וזה יקרה בחודש יוני 2023. הקליפ, שזכה ליותר מ-15 אלף צפיות, כתב יוצר התוכן: "שימו לב! רבים מכם עדיין לא מאמינים שאני נוסע בזמן, אז זכרו את חמשת התאריכים האלה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בקרוב נגלה מיהו הידוען שזייף את מותו (צילום: מתוך טיקטוק)
בקרוב נגלה מיהו הידוען שזייף את מותו (צילום: מתוך טיקטוק)

הוא המשיך: "ה-2 באפריל 2023: התגלה יסוד חדש שיכול להחליף חמצן ולהאריך את תוחלת החיים. ה-13 במאי 2023: הירח הופך לוורוד עז, מה שיכול לגרום לבני האדם להתעוור אם יסתכלו עליו. ה-16 ביוני 2023: ידוען מפורסם יחשוף כי זייף את פטירתו. ה-2 ביולי 2023: שישה בני אדם יזכו ביכולות על-טבעיות בגלל אנרגיה נדירה שתגיע מהשמש. ה-22 בספטמבר 2023: אזור 51 יצליח ליצור בהצלחה את הקנטאור הראשון (חצי אדם חצי סוס)".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הצופים נותרו המומים מהטענות, ופנו לתגובות בניסיון לנחש מיהו הידוען המדובר שיחשוף כי מותו זויף. "2PAC?", כתב גולש אחד, בעוד ששני הגיב: "מייקל ג'קסון? תמיד הייתה לי תחושה שהוא לא באמת מת". אחר טען: "ה-2 באפריל כבר עבר ואין כל אלמנט חדש. לא מבין על מה המהומה".