גברים נוטים לבגוד כמעט פי שניים מנשים, ורבים מהם מודים שהם מבולבלים לגבי המיניות שלהם - הודות לפורנו, כך חשף סקר שנערך בקרב 600 משתתפים בין הגילים 16 עד 44.

תוצאות הסקר שפורסמו ביום רביעי שעבר, חשפו כמה גילויים על מציאות ההיכרויות ומערכות היחסים של גברים ונשים בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים כיום. בין הווידויים שעלו בסקר: 60% מהגברים הודו שניהלו רומן, בעוד שרק 32% מהנשים סיפרו שעשו את אותו הדבר. עם זאת, בעידן של שימוש נרחב בטכנולוגיה, ההגדרה של המילה "בגידה" די מטושטשת, מאחר ו-37% מהגברים טענו שאינטראקציה או מעקב אחר נשים ברשתות החברתיות עלול "להיחשב לבגידה", ו-32% מהנשים הסכימו.

בגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

21% מהגברים במערכות יחסים מונוגמיות, הודו שהשתמשו באופן מתמשך באפליקציות להיכרויות, ובנוסף לכך, הם היו בסבירות גבוהה פי שלושה מנשים לשמור תמונות עירום של נשים אחרות. בעוד שגברים מעדיפים להיות בעלי ניסיון בחדר המיטות, רובם לא רצו שלנשים שלהם תהיה את אותה רמת התנסות. 61% מהגברים טענו שכמות הגברים עמם הייתה בת זוגם בעבר חשובה להם, שכן "למעלה מ-10" בני זוג נחשב ליותר מדי, בעוד ש-12% אמרו שמספיק בן זוג אחד בעבר כי לשלול את היחסים עם האישה. לשם השוואה, נשים כלל לא היו מודאגות לגבי כמות הנשים עמן היו בני זוגן בעבר "אלא אם היו יותר מ-25".

בינתיים, המחקר חשף כי צעירים רבים העדיפו אינטימיות "דיגיטלית" על פני מערכות יחסים מהחיים האמיתיים, ותוצאות הסקר הראו כי רוב הנבדקים מרותקים לפורנו. 61% טענו שהם צופים בתכנים פורנוגרפיים "באופן קבוע", בהשוואה ל-22% בלבד מהנשים. רבע מהמשתתפים הודו שהם צופים בפורנו כל יומיים-שלושה, בעוד ש-14% טענו שהם צופים בכל יום. יותר ממחצית מגולשי הפורנו חשפו כי הצפייה גורמת להם להיות מודעים יותר לביצועים שלהם ולגופם. בינתיים, 30% מהגברים הודו שהסרטים האירוטיים הותירו אותם מבולבלים לגבי העדפותיהם המיניות.

הודו שהם צופים בפורנו כל יומיים שלושה (צילום: אינג'אימג')
הודו שהם צופים בפורנו כל יומיים שלושה (צילום: אינג'אימג')

על פי הסקר, כמעט מחצית מהגברים אמרו שהם היו מוכנים לשקול מערכת יחסים פתוחה, בעוד ש-12% טענו כי הם כבר באחת כזו ו-9% הודו שהם במערכת יחסים פוליאמורית. התוצאות הללו משקפות עלייה בפופולריות של הפוליאמוריה ושל אי-מונוגמיה, במיוחד בקרב הדור הצעיר. בסקר אחר, גברים שונים נשאלו לגבי השימוש באפליקציות להיכרויות, ו-70% מהגברים הודו שהם שיקרו לגבי גילם, עיסוקיהם וגובהם כדי להיראות מרשימים יותר.