אישה בת 22, חשבה שהיא הכירה את אהבת חייה באפליקצית ההיכרויות "טינדר", אך האמת מאחורי השקרים של אותו הבחור התגלו בזה אחר זה, כאשר בת זוגו ההריונית המתינה לשניהם בשדה התעופה.

מדלן ג'יי בת ה-22 משפילד, דרום יורקשייר, אנגליה, הייתה בטוחה שג'ייסון, הגבר אותו הכירה "טוב מדי מכדי להיות אמיתי", ממש כמו בשיר. השניים הסכימו על הכל ותכננו את חייהם המשותפים יחד, כשאפילו דיברו על ילדים שיביאו לעולם בעתיד. הזוג הזמין חופשה ונסע לספרד ב-26 במרץ, שלושה חודשים לאחר שפרצו ברומן סוער.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'יי וג'ייסון, הבחור הבוגדני שהכירה בטינדר רגע לפני שנחשפה האמת (צילום: מתוך טיקטוק)
ג'יי וג'ייסון, הבחור הבוגדני שהכירה בטינדר רגע לפני שנחשפה האמת (צילום: מתוך טיקטוק)

עם זאת, כאשר הם נחתו בשדה התעופה איסט מידלנדס שבוע לאחר מכן, ג'יי הסבירה כי אישה הרה המתינה להם שם. באותם רגעים, בת ה-22 לא הבינה מה קורה סביבה, וזאת בזמן שההריונית חשפה כי היא בת זוגו של ג'ייסון וכי היא אמורה ללדת את בנו בעוד מספר שבועות. על פי הדיווחים, האימא לעתיד הייתה מלווה בהוריה ששלפו את הסמארטפונים ותיעדו את הרגע המביך.

מאוחר יותר, אשתו של הגבר הבוגדני חשפה בפני ג'יי כי "ההתאמה המושלמת" שלה שיקר אפילו לגבי גילו - כשטען שהוא בן 32 אך הוא למעשה בן 37. על פי החשד, ג'ייסון בגד בבת זוגו במשך ארבע שנים עם ארבע נשים שונות עד היום - ובנוסף לכל זה, היא גילתה בעבר כי הוא אב לילד, אותו טרח להסתיר ממנה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

התנצלה בפני אשתו, מדלן ג'יי (צילום: מתוך טיקטוק)
התנצלה בפני אשתו, מדלן ג'יי (צילום: מתוך טיקטוק)

ג'יי התנצלה בפני האישה ההריונית ואמרה כי היא מתכוונת למחוק את אפליקציית ההיכרויות. היא סיפרה ברשת החברתית TikTok: "היה לנו מדהים יחד, היינו מדברים שעות, על עצמנו, על החיים, על עתיד משותף. הרומנטיקה הייתה סוערת והכל קרה מהר כל כך. לא חשדתי בכלום. וכשנחתנו בשדה התעופה, הבחורה הזו חיכתה לי שם, אמרה שהיא אשתו ושהיא עומדת ללדת בעוד שבועיים. ההורים שלה היו שם, דחפו לי מצלמות לפרצוף וצעקו עליי. הייתי בהלם, לא האמנתי שזה קורה לי".

היא הוסיפה: "הוא אמר שהוא בן 32, ואז אשתו אמרה שהוא בן 37, הוא שיקר גם לגבי שם המשפחה שלו ואז כשגיליתי את השם האמיתי, חיפשתי אותו בפייסבוק ומצאתי תמונות משפחתיות של שניהם יחד. לא ארשה לעצמי להיפגע שוב. מחקתי את הטינדר ולעולם לא אחזור לשם".

ג'יי הזהירה נשים אחרות מכל הנוגע להיכרויות ברשת. "לבת הזוג שלו לא היה מושג שהוא יצא לחופשה עם אישה אחרת. היא הייתה כזאת מקסימה ויפה. הרגשתי נורא ועכשיו אני לא יכולה לעשות כלום כדי לתקן את העוול שגרמתי לה. עכשיו שתינו נותרנו מצולקות, בלי היכולת לתת אמון באף גבר", סיכמה.