ישנם לא מעט אנשים שמספיק להם לחיות עם בן או בת זוג יחידים, אך ישנם גם כמה שמעדיפים לגוון. אישה אחת שהחלה במערכת יחסים מונוגמית, רצתה להוסיף קצת צבע לחיי הזוגיות - ומאז השאר היסטוריה.

לאריסה אינגריד, בת ה-27 מברזיל, חשפה בתכנית הטלוויזיה Se Liga VM בערוץ TV Verdes Mares, כי חוותה דיכאון אך ניצחה אותו בזכות שני שותפיה לחיים: איטלו סילבה בן ה-25 וג'ואאו ויקטור בן ה-18, עמם הביאה לעולם בן ובת, כך דיווח ה-Jam Press. האישה שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות, משתפת לעתים קרובות את חוויותיה הרומנטיות עם שני בעליה מול 1.9 מיליון העוקבים שלה ב-TikTok ו-360 אלף באינסטגרם.

על פי הדיווחים, בת ה-27 הכירה את סילבה לפני שמונה שנים, והם התאהבו ונכנסו למערכת יחסים סטנדרטית. עם הזמן, העניינים השתנו ואינגריד הציעה שייחלו להשתעשע עם אחרים. הצעירה קיבלה את תנאיו של בן זוגה דאז, ובחרה להתקרב אל חבר ילדות שלה, ויקטור, כצלע השלישית בנישואיהם. לדבריה, הצעיר היסס בהתחלה לצאת עם אישה נשואה, אך בסופו של דבר הסכים להיכנס למשולש רומנטי.

זמן קצר לאחר מכן, הם הפכו לשלישייה ולטענתה של אינגריד: "החיים עם שני גברים עשו פלאים לבריאותי הנפשית. אין לי זמן לשקוע בדיכאונות יותר, יש לי שני בעלים ושני ילדים לדאוג להם", אמרה. ויקטור, הצעיר מבין השלושה, הסביר: "בהתחלה, המשפחה שלי לא הייתה מעוניינת שאכנס למערכת יחסים מסוג כזה, אך בסופו של דבר הם קיבלו את הרעיוןוהבינו שזה עושה לי טוב".

למרות החיים המשותפים כשלישייה, סילבה הודה כי הם עדיין חווים רגשות קנאה כשהגבר השני מבלה עם בת ה-27, אך סיפר כי הם חיים בהרמוניה ואף הוא מחשיב את בתו של ויקטור לשלו - ואפילו קיעקע את שמות שני הילדים על זרועו.