מסיבת הרווקות היא אחד מרגעי השיא של תקופת האירוסין, בה נפגשות חברותיה של הכלה לחגוג איתה את היום המאושר שהולך ומתקרב. אך עבור כלה צעירה אחת, הערב שהיה אמור לכלול בילוי רווי אלכוהול אל השעות הקטנות של הלילה, השמחה לא נמשכה לאורך זמן.

ערב חתונתה פנתה הכלה לרשתות החברתיות כדי לפרוק את שעל לבה. לדבריה, כשאשר החבורה העליזה התארגנה לצאת מהבית אל הלימוזינה ששכרה הכלה, ניגשה אליה אחת מחברותיה הוותיקות וביקשה לה בשורה קשה. "היא ניגשה אלי וסיפרה לי שאובחנה לאחרונה עם תסמונת האלכוהול העוברי, בעקבות צריכת אלכוהול מופרזת של אמה במהלך ההיריון איתה", סיפרה, "אנחנו מכירות מילדות והיא סבלה מקשיי למידה כבר אז, אבל עכשיו היא גילתה שיש לזה גורם שהיה יכול להימנע, וזה משפיע גם על הקשר שלה עם אמא שלה".

השושבינה שמיררה בבכי, משכה את תשומת הלב של שאר הנוכחות בחדר, ובשלב הזה הערב כבר היה אבוד. "זה היה אמור להיות היום המאושר בחיי, והיא הרסה אותו". בעקבות שברון הלב, החליטה הכלה "לפטר" את השושבינה מתפקידה, ולשנמך אותה לדרגת אורחת בלבד.

"אם היא מתכננת להתנהג ככה גם בחתונה שלי, ולמשוך את הפוקוס לחיים העצובים שלה ביום שאמור להתמקד בשמחה שלי – שלא תגיע לחתונה".