בעוד שחלק מההורים מבלים שעות בשיטוט באתרי שמות לתינוקות, אחרים מחפשים השראה מהספרים, הסרטים או תוכניות הטלוויזיה האהובים עליהם.

אמא אחת החליטה לקרוא לבתה על שם דמות בהארי פוטר. לדברי הבת האמא הייתה מעריצה אדוקה של סדרת ספרי וסרטי הפנטזיה ואף לקחה חלק במועדון מעריצים, אולם האהדה וההערצה לא עברו בגנים לילדיה. 

אמא אחת בחרה לקרוא לבתה על שם דמותו של הארי פוטל, אבל נפגעה על ידי ילדה שטוען שהיא שונאת את שמה ו'נאלצת' לצפות בסרטים מדי שנה. "היא ואבא שלי הכירו בפורום אינטרנטי של הארי פוטר בתחילת שנות האלפיים. הם התחתנו ונולדו להם ילדים ומהיום הראשון החליטו להביך אותנו לכל החיים על ידי כך שנקרא לנו על שם כמה דמויות הארי פוטר ומלחמת הכוכבים", סיפרה הבת לדיילי מירור. 

 הבת לא חשפה את שמה, אך ציינה שהיא נקראת על שם אחת הדמויות הנשיות הפופולריות ביותר. "זה באמת גיהינום", הוסיפה. "יש לי שם טיפשי ומאז שהיינו קטנים ההורים שלי הכריחו שיהיו לנו דברים של הארי פוטר, מלחמת הכוכבים, סרטים של מארוול וכו'. הכל קשור לדרקונים וקסמים. כל כך נמאס לי מזה. כל יום הולדת, כל חג, הכל מאורגן רק סביב קהילת מעריצים. בימים שלפני חג המולד, אנחנו צריכים לשבת כל ערב ולצפות בסרטי הארי פוטר - זה כל כך משעמם", סיפרה.

עוד אמרה כי "בדרך כלל אני מצליחה להתחמק על ידי סריגה או ציור באייפד שלי, אבל בשנה שעברה אמא ​​שלי הציעה לערוך לילה ללא טכנולוגיה או הסחות דעת. קבעתי ללכת לבית של חברתי לשני לילות - המשפחה שלה רגילה ואוהבת דברים נורמליים. אמא שלי ממש התעצבנה והתחילה לדבר על כך שזו מסורת משפחתית. הכל מרוכז סביב סוג של סרט או תוכנית טלוויזיה או סדרת ספרים".

בעוד שרוב הגולשים הסכימו שאמה לא צריכה לנסות לדחוף את האינטרסים שלה, אחרים דחקו בה לשנות את שמה. "הרבה אנשים נהנים מהדברים האלה בלי להיות אובססיביים", כתב אחד הגולשים. משתמש אחר הוסיף: "לפעמים אני דואג לגבי הגישה שלי להורות. לילדים שלי יש שם פרטי מוזר והבכור מאוד מתעניין בתחביבים שאני עושה (תפירה, סריגה וכו')".