חברת התעופה, שספגה הפסדים מצטברים של 1.8 מיליארד דולר עד סוף מרץ 2023, מתמודדת גם עם מחסור במטבע חוץ הדרוש למימון תיקוני מנועים חיוניים. כתוצאה מכך, שלושה מתוך 23 המטוסים של החברה מצויים בקרקוע מזה למעלה משנה. ניסיונותיהן של ממשלות סרי לנקה למכור את החברה לא צלחו עד כה, ואחת מהן אף הורידה את מחיר המכירה לדולר סמלי אחד, אך ללא הועיל.
שר התעופה, נימל סיריפאלה דה סילבה, הביע חשש כי תקרית החולדה עלולה להוריד את "מספר המשקיעים המצומצם" שעדיין מעוניין לרכוש את החברה. קרן המטבע הבינלאומית רואה בחברת התעופה - כמו גם במפעלים ממשלתיים אחרים - נטל כבד על תקציב המדינה, והעניקה לסרי לנקה הלוואה בסך 2.9 מיליארד דולר לאורך ארבע שנים.