הנזק המצטבר שנגרם לחברה נאמד ביותר מ־3.7 מיליון ין, סכום שמתקרב למאה אלף שקל. לפי כלי תקשורת מקומיים, הוא היה מזמין אוכל באפשרות "משלוח ללא מגע", ולאחר שהשליח עוזב - טוען שמעולם לא קיבל את ההזמנה. כך קיבל החזר כספי מלא, למרות שנהנה מהאוכל.
במקרה אחד שדווח מחודש יולי האחרון, יצר היגשימוטו חשבון חדש באפליקציה בשם בדוי, הזמין גלידות וארוחות, ולאחר מכן טען כי ההזמנה לא הגיעה. כתוצאה מכך קיבל החזר של 16 אלף ין (כ-105 דולר).
"בהתחלה רק ניסיתי את הטריק הזה", הודה היגשימוטו לאחר מעצרו. "אבל לא הצלחתי להפסיק אחרי שהתחלתי ליהנות מהרווחים של ההונאה שלי".
היגשימוטו נעצר בתחילת החודש והועמד לדין באשמת הונאה. בעקבות הפרשה, הודיעה חברת Demae-can כי היא מיישמת מערכת התרעה חדשה לזיהוי פעילות חריגה, במטרה למנוע הישנות של מקרים דומים בעתיד.