בפוסט אינסטגרם שהעלה לאחרונה, קמפצ'ינסקי חשף שהוא אוכל במקדונלד'ס לא פחות משלוש עד ארבע פעמים בשבוע. "זה הרבה", הוא מודה, "לפעמים זו ארוחת בוקר, לפעמים ארוחת צהריים. אבל היי, זו אחת היתרונות של העבודה - אתה יכול לאכול במקדונלד'ס הרבה".
המשרד הראשי של החברה מציע "תפריט בינלאומי" עמוס במנות מכל רחבי העולם, כך שהבחירה של קמפצ'ינסקי בהחלט לא מוגבלת להמבורגר וצ'יפס הקלאסיים. אמנם הוא לא גילה מהי ההזמנה האהובה עליו, אבל ברור שהוא לא סובל מחוסר אופציות.
שאלה לגיטימית: איך מישהו שאוכל מקדונלד'ס כמעט כל יום שומר על בריאותו? התשובה: מרתונים. באוקטובר 2021, קמפצ'ינסקי פרסם פוסט בלינקדאין בשם "המוטיבציה שלי למרתון: תמיכה באחרים בזמנים של צורך", שבו הוא חשף היסטוריה ארוכה של ריצת מרתונים מאז גיל 22. נראה שהמנכ"ל מצא את האיזון המושלם בין ההנאה מהאוכל לבין שמירה על אורח חיים בריא.
בסופו של דבר, הפוסט של קמפצ'ינסקי מספק הצצה מרתקת לחייו של מנכ"ל אחת מרשתות המזון המהיר הגדולות בעולם. בין אם אתם מאמינים לו ובין אם לא, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא יצר שיח ציבורי מעניין על האותנטיות של מנהיגים עסקיים. ובמקרה הזה, גם אם יש ספקנים, קמפצ'ינסקי נראה די משוכנע שהוא באמת אוהב את המוצר שהוא מוכר. ועם רקורד מרתונים כזה, קשה להתווכח איתו.