יוצרי תוכן בטיקטוק? יש לכם הזדמנות לזכות ב-8,000 שקלים

תחרות חדשה תעודד את יוצרי התוכן בטיקטוק בישראל ליצור תכנים בתחומי הטלוויזיה ולזכות בפרסים כספיים, בגובה של עד 8,000 שקלים. המהלך נועד לעודד יצירת תוכן מקורי ולהעשיר את החוויה בפלטפורמה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
טיקטוק (אילוסטרציה)
טיקטוק (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס
2
גלריה

טיקטוק ישראל ממשיכה את יוזמת התגמולים ליוצרים, שמצליחה במדינות רבות ברחבי העולם. היוזמה מעודדת את קהילת היוצרים המקומית ליצור תכנים מקוריים ואיכותיים בתחום תוכן מסויים - ולהתחרות על זכייה בפרסים כספיים.

בחודש שעבר, היא הושקה בישראל ועודדה יצירת תוכן בתחום הספורט, וכעת טיקטוק מעודדת את היוצרים ליצור תוכן על עולמות הטלוויזיה. במסגרת המהלך, מזמינה טיקטוק את המשתמשים ליצור סרטונים על סדרת הטלוויזיה האהובה עליהם בשנת 2025 ולהתמודד על פרסים כספיים.

התחרות החדשה מעודדת יוצרים לשתף רגעים מסדרות, תכניות ורגעים טלוויזיוניים בולטים - כאלה שכבשו את לבם, הפתיעו אותם או עוררו השראה. המשתתפים יכולים ליצור סרטונים על סדרות אהובות, תכניות שכולם דיברו עליהן, רגע דרמטי אחד או סצנה בלתי נשכחת. המהלך נועד לעודד יצירת תוכן מקורי אותנטי ולהעשיר את קהילת חובבי הטלוויזיה בטיקטוק.

טיקטוק
טיקטוק | צילום: שאטרסטוק

בסיומה של תקופת הפעילות, ייבחרו הסרטונים הטובים ביותר על פי איכות התוכן, יצירתיות, מקוריות, רמת ההפקה והצלחתם בפועל בפלטפורמה, בהתאם לתקנון התחרות. הזוכה במקום הראשון יקבל פרס כספי בסך8,000  ש"ח ולצידו יוענקו פרסים נוספים לסרטונים המובילים.

תגיות:
תחרות
/
טיקטוק
/
יוצרי תוכן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף