לאחר שהפניות הרבות הגיעו להנהלה העולמית של הרשת, חברת פיצה האט פנתה בדחיפות לנציגות הישראלית בדרישה להוריד את הפוסט, וכך קרה. בהודעה שפרסמה החברה בעמוד הפייסבוק שלה נאמר כי: "פיצה האט הבינלאומית מתנצלת על כל פגיעה שנגרמה בעקבות פוסט של רשת פייסבוק הישראלית. זה היה לחלוטין לא ראוי ולא מייצג את ערכי המותג". עוד הוסיפו כי "בעלי הזיכיון בארץ הסירו את הפוסט באופן מידי והקשרים עם משרד הפרסום שאחראי לו נותקו".
מנציגות פיצה האט ישראל נמסר: "מדובר בפוסט הומוריסטי לשירות המשלוחים של פיצה האט ישראל שהוחלט להסירו לאור בקשת הנהלת הרשת הבנילאומית".