למרות זאת, הרשת הדגישה כי השימוש בססמה הידועה יחזור "כשהזמן יהיה נכון", ובינתיים פורסמו תמונות חדשות של KFC כאשר הססמה הידועה מטושטשת.
"אנו מוצאים את עצמנו במצב ייחודי, עם סלוגן אייקוני אשר לא ממש מתאים לסביבה הנוכחית", אמרה בהצהרה רשמית קתרין טן־גילספי, מנהלת השיווק הראשית העולמית של הרשת. "בזמן שאנחנו מפסיקים את השימוש בסלוגן, תהיו בטוחים שהאוכל שכל כך הרבה אנשים ברחבי העולם משתוקקים אליו, לא משתנה", הוסיפה טן־גילספי בניסיון להרגיע את הציבור.