KFC מפסיקה זמנית את השימוש בסלוגן "ללקק את האצבעות"

רשת המזון המהיר הודיעה: "הסלוגן האייקוני אינו תואם את רוח התקופה הנוכחית ואת ההנחיות הקוראות לשטיפת ידיים". הרשת פרסמה תמונות חדשות עם הססמה המצונזרת

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
KFC
KFC | צילום: יח"צ חו"ל

למרות זאת, הרשת הדגישה כי השימוש בססמה הידועה יחזור "כשהזמן יהיה נכון", ובינתיים פורסמו תמונות חדשות של KFC כאשר הססמה הידועה מטושטשת.

"אנו מוצאים את עצמנו במצב ייחודי, עם סלוגן אייקוני אשר לא ממש מתאים לסביבה הנוכחית", אמרה בהצהרה רשמית קתרין טן־גילספי, מנהלת השיווק הראשית העולמית של הרשת. "בזמן שאנחנו מפסיקים את השימוש בסלוגן, תהיו בטוחים שהאוכל שכל כך הרבה אנשים ברחבי העולם משתוקקים אליו, לא משתנה", הוסיפה טן־גילספי בניסיון להרגיע את הציבור.

תגיות:
קנטקי פרייד צ'יקן
/
קנטאקי פרייד צ'יקן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף