מקים חברת המזון השוודית Oumph!, אמר כי הם עבדו "ימים כלילות" כדי לקבל את המרקם המושלם של הבשר ליצירה הקניבליסטית שלהם. עם זאת, הוא התעקש: "אף אדם לא נפגע בפיתוח המוצר".
על ידי יצירת הקציצה, החברה רצתה להוכיח שאפשר לייצר מוצרים מהצומח שטעמם כמו "כל סוג בשר" ושכדאי לכם לנסות ולטעום. מסע הפרסום המצמרר, הציג קצב מוכתם בדם בעל מראה מטורף, אוחז בסנדוויץ' המבוסס על צמחים. החברה טרם הסבירה במה השתמשה כקו מנחה לטעם ולמרקם של בשר אדם.