כלי החדשות הטורקי המקומי Bolge Gundem, טען שהתלונה הובילה להאשמות נוספות של עובדים לגבי ארוחות שקיבלו בחברת התעופה. SunExpress שבסיסה באנטליה, טורקיה, וטסה ברחבי אירופה והים התיכון, טענה כי מצב האוכל היה "בלתי מקובל". בהודעתה נכתב: "השירותים שאנו מספקים לעובדים שלנו ולנוסעים הם בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו עובדים על שירות באיכות הגבוהה ביותר כדי שלכולם תהיה חוויית טיסה נוחה ובטוחה. עד לסיום החקירה, אני נמנע את אספקת המוצר הרלוונטי, וננקוט בצעדים באופן מידי".
Sancak Inflight Services, המספקת את שירותי הקייטרינג לחברת התעופה, טענה כי המנות מבושלות ב-280 מעלות ושהאירוע ככל הנראה, לא התרחש במטבח שלהם. לטענת מנהלי החברה, ראש הנחש התווסף לתוך המנה בשלב מאוחר יותר וכי אין אפשרות שהמקרה קרה במעמד בישול האוכל.