אפליקציית ההיכרויות OkCupid אספה נתונים לגבי הטרנדים של עונת החורף, הנחשבת ל"עונת הדייטים". באמצעות שאלות ההתאמה שלה בנושאי דייטים, מערכות יחסים, מיניות (וכל מה שמעסיק את דור ה-Z והצעירים), אשר זכו ליותר מ-250 מיליון תגובות, לצד למעלה מ-10 מיליארד תגובות שהתקבלו ב-20 שנות הפעילות של האפליקציה. נתונים אלו מאפשרים ל OkCupid לזהות דפוסים ולהבין לעומק את ההעדפות וההרגלים של משתמשים ברחבי העולם, ובכך להציג תובנות חדשות ומרתקות על התנהגות דייטינג בעונת החורף.
יחד עם זאת, המליצה: "כשאנחנו מדברים על המובן הרומנטי, חשוב לשים לב ששיחות כאלו לא תהפוכנה לשיחות ידידים, ולא תגרור את שני הצדדים להתבוססות יתר באנרגיות נמוכות".
"בנוסף, הנתונים מצביעים על המשך התפתחותה של הגישה הליברלית והמתקדמת, המתבטאת בין היתר בנכונות לאתגר תפיסות חזקות ומקובעות כמו המונוגמיה. העובדה שאנשים מדברים על הנושא יותר קשורה קשר ישיר ללגיטימציה החברתית המתפתחת ביחס להיבט הזה".
עוד הוסיפה: "ככל שאנשים חושפים את עצמם יותר ומשתפים בהתנסויות שלהם, וככל שהמדיה נותנת יותר מקום לשיח על אפשרויות נוספות, נבנית הלגיטימציה החברתית, וביחד איתה הנכונות לבחון אפשרויות חלופיות. אנשים מחפשים את האדם שישלים אותם במקומות שהם פחות טובים בהם, שואבים השראה ולומדים ממנו, ומקווים לצמוח ביחד איתו".
"זה נכון כמעט לגבי כל תחום, ובתקופה הנוכחית אנחנו רואים את זה גם בהיבט הכספי. חשוב לזכור שזוגיות היא בין היתר שותפות כלכלית, ושנושאים כספיים הם אחד מהנושאים המרכזיים שבני זוג רבים בגללם, ולכן צריך להעריך את מי שנותן מקום להיבט הזה במסגרת החיפוש", סיכמה אקסלרד.