טבח מחריד בארה"ב: חמישה אנשים נהרגו היום (שבת) באירוע ירי שהתרחש בבית בקליבלנד, טקסס. ההרוגים, בהם גם ילד בן שמונה, נורו על ידי חשוד חמוש ברובה סער מסוג AR-15, ככל הנראה שכנם של הקורבנות שלפי הדיווחים ירה בהם לאחר שביקשו  שיפסיק לירות בחצרו כדי שהתינוק יוכל לישון. "כל הקורבנות נורו מהצוואר ומעלה, כמעט בסגנון הוצאה להורג", נמסר מהמשטרה המקומית. 

מדובר בזירת פשע וחקירה פעילה אך מהמשטרה נמסר כי למרות שהחשוד נמצא במנוסה, הם לא מאמינים שהוא נמצא כרגע באזור. התושבים התבקשו להישאר בבתיהם ולהתרחק מזירת הפשע עד לסיום החקירה.

האירוע התרחש בקליבלנד, טקסס - עיירה קטנה הממוקמת כ-55 מייל צפונית ליוסטון. כשהרשויות הגיעו לבית הם מצאו כמה קורבנות שנורו במקום, לפי המשטרה.

הקורבן הצעיר ביותר בירי היה בן 8 ושתי קורבנות התגלו בחדר השינה שוכבות על שני ילדים ששרדו, כך מסרו הרשויות לחדשות ABC. לפחות 10 אנשים היו בבית כשהמשטרה הגיעה למקום והקורבנות היו בין הגילאים שמונה עד 40.

השריף אמר ל-ABC כי כל הקורבנות נורו מהצוואר ומעלה "כמעט בסגנון הוצאה להורג". "כל מי שנורה נורה מהצוואר ומעלה כמעט בסגנון הוצאה להורג, בעצם בראש", אמר.

על פי הדיווחים, היורה הלך לבית שבו התרחש הירי לאחר שהשכנים ביקשו ממנו להשתיק כי תינוק ניסה לישון, אמר השריף. "ההבנה שלי היא שהקורבנות, הם ניגשו לגדר ואמרו 'היי, אתה יכול לעשות את הירי בחצר? יש לנו תינוק צעיר שמנסה ללכת לישון", והוא שתה והוא אומר 'אני אעשה מה שאני רוצה בחצר הקדמית שלי'", אמר השריף, שסיפר כי נמצאו תרמילי פגזים בחצר של החשוד. 

לדברי המשטרה חלק מהקורבנות נמצאו כשהם מגנים על ילדיהם. בחדר השינה של הבית מצאה המשטרה שתי גופות על גבי ילדים ללא פגע שהיו מכוסים בדם. "לדעתי, הם למעשה ניסו לטפל בתינוקות ולהשאיר אותם בחיים", אמר קאפרס.

המשטרה לא חשפה את הזהות, הגילאים או הקשר האפשרי לחשוד, אך אישרה כי הירי בכולם התרחש בבית אחד, הקורבנות היו כולם מהונדורס וכי ארבעה מהקורבנות הוכרזו מתים במקום והשני הוכרז מת לאחר שנלקח לבית החולים.

החשוד הוא גבר מקסיקני חמוש ברובה בסגנון AR-15 והוא שיכור, מסרו הרשויות. הם מחפשים זכר היספני שנראה לאחרונה לובש ג'ינס כחול עם חולצה שחורה ומגפי עבודה ומתואר כבעל שיער שחור קצר. היורה היה ידוע כמי שירה ברובה בסגנון AR-15 בחצר הקדמית שלו. המשטרה מצאה שני כלי נשק נוספים בבית בחיפושים בעקבות הירי. 

צלפים אמרו שהם זיהו את היורה ומאמינים שהוא נמצא במרחק של כ-10 עד 12 קילומטרים מזירת הפשע, אך עדיין לא הצליחו לאתר אותו. "אנחנו מתקרבים אליו בכל דקה של כל שעה אבל אנחנו יודעים מי הוא", אמר השריף. "הוא ממקסיקו. הקורבנות עצמם היו מהונדורס".