רבים באוקראינה קיבלו את הבשורה על ניסיון המרד הצבאי ברוסיה בשמחה. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראה לוחם אוקראיני כשהוא צופה בחדשות ולצידו מיכלים גדולים של פופקורן. יורי סאק, יועצו של שר ההגנה האוקראיני, אמר בריאיון ל-BBC: " לאט לאט נגמר לנו הפופקורן".

"תחילת הסוף של עידן פוטין": מהן השלכות ניסיון המרד של ואגנר?
עשרות אלפי חיילים באוקראינה ובאפריקה: מיהו כוח ואגנר?

סאק טען כי לפני שרוסיה פתחה במלחמה באוקראינה ב-2022, "העולם חשב שלרוסיה יש את הצבא השני הטוב בעולם. אבל מאז השתנו נסיבות רבות. אתמול כולם ידעו שרוסיה היא הצבא השני הכי חזק באוקראינה, והיום אנחנו רואים איך הצבא הרוסי הופך לצבא השני הכי חזק ברוסיה", אמר.

במקביל, בתיעודיים שהופצו ברשתות החברתיות נראו תושבי העיר רוסטוב ברוסיה בסמוך ללוחמי כוח וגנר, כשהם שרים - "וגנר, וגנר" ומהללים אותם. בסמוך ללוחמי כוח וגנר, כשהם שרים - "וגנר, וגנר" ומהללים אותם. יתרה מזאת, בתיעודים נוספים שהופצו ברשתות החברתיות, נראו תושבי העיר כשהם מונעים מהמשטרה המקומית לחזור חזרה לעיר, לאחר עזיבתם של שכירי החרב של כוח וגנר.

השוטרים נתקלו במחאה, כשרבים עמדו מול הניידות, כשהם מניפים דגלים של המיליציה הסמי-צבאית ושרים שירים המהללים את לוחמיה. בתיעוד נוסף שהגיע מרוסטוב, נראה פריגוז'ין כשהוא עוזב את העיר רוסטוב, לקולות מחיאות הכפיים של תושבי העיר, שאף עצרו את רכבו על מנת ללחוץ את ידו.