שוב מסתבך? נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, כינה את התובעת המחוזית של מחוז פולטון שבג'ורג'יה, פאני וויליס, "גזענית צעירה" וטען כי היא "ניהלה רומן עם מנהיג כנופיה". זאת, זמן קצר לפני שהיא תצטרך להחליט האם להגיש נגדו כתב אישום בגין שיחת הטלפון שקיים עם מזכיר המדינה של ג'ורג'יה, שבה ביקש ממנו "למצוא" מספיק קולות הדרושים כדי להפוך את הניצחון של ביידן במדינה. 

בנאום שערך בפני תומכיו בניו המפשייר, טען כי וויליס "רדפה אחרי כנופיה, אך בסופו של דבר ניהל רומן עם ראש הכנופייה, או חבר בה". לדבריו, "זה אדם שרוצה להגיש נגדי כתב אישום. יש לה הרבה בעיות, אבל היא רוצה להאשים אותי על שיחת טלפון". טראמפ הוסיף: הייתה לי הזכות המלאה לעשות זאת, הם רצים להפליל אותי כי קראתי תיגר על בחירות". 

וויליס צפויה להגיש נגד הנשיא לשעבר כתב אישום בגין הניסיון "להפוך" את הניצחון של הנשיא המכהן, ג'ו ביידן, בג'ורג'יה. ההתערבות לכאורה של הנשיא לשעבר בבחירות, כללה כאמור את שיחת הטלפון עם מזכיר המדינה של ג'ורג'יה, שבה דרש ממנו למצוא 11,780 קולות כדי לנצח את ביידן. גם אם טראמפ אכן ינצח בבחירות לנשיאות ב-2024, הוא לא יוכל לפטר את וויליס.

מומחים משפטיים אמרו כי ייתכן שטראמפ הפר לפחות שלושה חוקים של ג'ורג'יה: קשירת קשר לביצוע הונאת בחירות, שידול פלילי לביצוע הונאת בחירות והתערבות בעבודתם של גורמים רשמיים הקשורה לבחירות.