128 הישראלים שנחתו אמש בסעודיה, בשל תקלה טכנית במטוס "אייר סיישל", עושים את דרכם חזרה ארצה בטיסה חלופית שנחתה מוקדם יותר בג'דה, הטיסה צפויה לנחות בישראל בשעה 14:00. הישראלים לנו הלילה במלון הממוקם בשדה התעופה. משרד החוץ עומד בקשר עם נוסעי המטוס, עם חברת התעופה ועם הגורמים הרלוונטיים במערכת הישראלית במטרה להביא לסיום מהיר של האירוע.

בתוך כך, עמנואל כרמל, אחת מנוסעות הטיסה, שוחחה הבוקר עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM וסיפרה על הלילה שעבר עליהם בסעודיה: "היה בסדר, יצא לנו לישון כמה שעות לפני שהעירו את כולם". על היחס של הסעודים לנוסעים הישראלים אמרה: "ממש מפתיע, אמרו לנו 'אתם יותר מרצויים', חייכו קצת, האמת שלא ציפינו".

בהמשך, שיתפה על התחושות ברגע שהטייס עדכן כי צפויה נחיתת חירום בסעודיה: "היה לחץ, נחתנו ואז אנשים התחילו לקום, להתקרב, לשאול מה קורה, אנשים התחילו להתעצבן ולבכות, היינו די בשוק". על הדאגה של המשפחה בישראל, סיפרה: "לאף אחד לא היה וויפי. לא הייתה לנו שום קליטה, שום וויפי, אז היינו תקועים במטוס הרבה זמן ולא יכולנו לתקשר עם אף אחד. "ממש לא חשבתי שיסתיים ככה הטיול שלנו. חגגתי יום הולדת בסיישל, ואז לחזור למשהו כזה?".

אמש, מסרה חברת התעופה: "חברת התעופה אייר סיישל מעדכנת שטיסה HM22 שיצאה מסיישל לתל אביב נאלצה לנחות בג'דה שבסעודיה בשל בעיה טכנית במטוס. המטוס נחת בהצלחה, כל הנוסעים בטוחים ולפני מספר דקות יצא מטוס חלופי להחזיר את הנוסעים ולהמשיך את טיסתם לישראל בבטחה. כמו כן, משרד החוץ הישראלי מעודכן".