בצל המתיחות הביטחונית בגבול הצפון, מזכ"ל ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, נפגש היום (שבת) עם מנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד נח'אלה, וסגן מנהיג חמאס, סאלח אלעארורי. על פי הדיווחים בכלי התקשורת הלבנוניים, השלושה דנו ב"בהתפתחויות הביטחוניות ובתיאום בין תנועות ההתנגדות, בייחוד בפלסטין ובלבנון".

אתר אל-מיאדין הלבנוני, המקורב לחיזבאללה, ציין כי "הוצגו ההתפתחויות המדיניות האחרונות, בוצעה הערכת מצב משותפת על המתרחש בגדה במערבית, כמו גם על האיומים האחרונים של ישראל, העמדה האיתנה של כוחות ההתנגדות בהתמודדות נגד האויב הציוני. כמו כן, דנו על חשיבות התיאום וההתקשרות בין תנועות ההתנגדות, כדי לעקוב אחר ההתפתחויות המדיניות, הביטחוניות והצבאיות, ולקבל את ההחלטה המתאימה".

אמש, נפגש נסראללה עם שר החוץ של איראן, חוסיין אמיר עבדוללהיאן. בפגישה שנערכה בביירות, אמר מזכ"ל חיזבאללה כי "ההתנגדות בלבנון ובפלסטין נמצאת במצב הטוב ביותר שלה, אם הציונים יפעלו על סמך חישוב שגוי, הם יתמודדו עם תגובה שתגרום להם להתחרט".

נסראללה בפגישה עם שר החוץ של איראן (צילום: Handout via REUTERS)
נסראללה בפגישה עם שר החוץ של איראן (צילום: Handout via REUTERS)

כמו כן, שר החוץ האיראני נפגש גם עם בכירי חמאס והג'יהאד האסלאמי. בפגישה הזו דנו ב"התפתחויות האחרונות בפלסטין ובחזית ההתנגדות". על פי הודעת משרד החוץ בטהרן, עבדוללהיאן הביע את "שביעות רצונו מהפגישה המשותפת עם האחים מחמאס ומתנועת הג'יהאד האסלאמי ובמאבק לשחרור האומה הפלסטינית מידי הכיבוש הציוני במהלך המתקפה האחרונה של האויב על עזה". 

עוד נכתב בהצהרה הרשמית של משרד החוץ האיראני, כי "השר רואה בתמיכה בעניין הפלסטיני ובהתנגדות נגד האויב, את מדיניות המשרד והדגיש את ההכרח באחדות הפעולות של האומה הפלסטינית, למימוש הזכויות המלאות שלה, והקמת מדינה פלסטינית מאוחדת בכל פלסטין ההיסטורית". במהלך הפגישה המשותפת, הביעו מנהיגי חמאס והג'יהאד את "שביעות רצונם מהתמיכה הנחרצת של הרפובליקה האסלאמית, והדגישו את הנחישות של קבוצות ההתנגדות ואת הרצון של האומה הפלסטינית להמשיך במאבק עד לתבוסה מוחלטת של המשטר הציוני".