המשטרה המקומית באיה נאפה אמרה היום (שלישי) שהיא זקוקה לזמן נוסף על מנת לחקור את ההאשמות של אונס קבוצתי של אישה בריטית על ידי חמישה ישראלים בחופשה באיה נאפה. 

פרשת איה נאפה: הצעירה הבריטית נידונה לארבעה חודשי מאסר על תנאי
פרשת איה נאפה: בית המשפט בקפריסין קיבל את ערעורה של הצעירה הבריטית

חמשת הגברים, בני 19 ו-20, נעצרו בהוראת שופט בית המשפט המחוזי בפמגוסטה לשמונה ימים נוספים לאחר מעצרם אתמול. הבריטית, בת 20 שזהותה לא הותרה לפרסום, אמרה למשטרה כי הותקפה מינית על ידי הישראלים לאחר ש"נלקחה בכוח" מאזור הבריכה של המלון שלה לחדרה.

עדיין לא נרשמתם? לחצו עכשיו וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"הם יישארו בתאי המעצר שלנו בפראלימני", אמר שוטר באיה נאפה. "אנחנו לוקחים את ההאשמות האלה ברצינות". הקורבן תוארה שהיא "במצוקה רבה". שניים מהחשודים אמרו שהם מעולם לא פגשו את הקורבן לכאורה וכולם דחו את ההאשמה באונס קבוצתי.

ההאשמות - שהועלו ערב ביקור רשמי בקפריסין על ידי ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו - הזכירו את החשד למקרה קודם מ-2019 בו סטודנטית בריטית האשימה 12 צעירים ישראלים באונס קבוצתי באיה נאפה.

האונס בקפריסין: פרקליטה של הצעירה הבריטית בבית המשפט (צילום: רויטרס)

משטרת קפריסין, צפויה להתמקד בחקירתה בצילומי מצלמות האבטחה מהמלון. "צילומי הטלוויזיה במעגל סגור אמורים להראות אם היא נלקחה בניגוד לרצונה, ובכוח לחדר", אמר גורם במשטרה. החשודים צפויים להעיד בפני החוקרים בימים הקרובים.