רומניה, מדינה החברה בנאט"ו, שוקלת לפנות אזרחים מעיירת הגבול פלאורו, זאת ימים ספורים לאחר שהרשויות המקומיות הודו כי חלקים ממל"ט רוסי נפלו בשטח העיירה. גורמים רשמיים קיימו פגישות עם שר ההגנה של המדינה והציעו לפנות את תושבי פלאורו, הממוקמת 300 מטרים מנמל נהר הדנובה באזור דרום אודסה שבאוקראינה. 

במוסקבה כבר זועמים: הנשק האמריקאי החדש שעשוי להסלים את הלחימה
הרחק ממוסקבה: כך ניסתה רוסיה לגייס לוחמים מדרום אמריקה

אוקראינה מסרה מצידה כי מל"ט תוצרת איראן התפוצץ בשטח רומני, במהלך מתקפה רוסית על הנמל האוקראיני באיזמאיל, כאשר רומניה הכחישה תחילה כי הדבר אכן התרחש. 

כעת ראש העיירה תומך באלו שירצו להתפנות מרצונם מעיירת הגבול, עקב מתקפות רוסיות קבועות על שכנתה. "התושבים הללו צריכים לקבל את אותם התנאים כמו הפליטים האוקראינים, כגון מקום לינה ומזון". עוד ביקש לתמוך בתושבי פלאורו, שמל"טים רוסים המכוונים לנמל באיזמאיל טסים כאמור מעל ראשיהם ובתיהם וחלקם נופלים בסמוך מאוד לעיר. בנאט"ו מסרו כי הם עומדים בסולידריות עם רומניה. 

בתוך כך, נמשכות מתקפות הטילים המאסיביות של רוסיה על אוקראינה, ולאחר ההפגזה הקשה במהלך השבוע על השוק בעיר קוסטיאנטיניבקה שבמחוז דונייצק בה נהרגו לפחות 17 בני אדם ו-32 נפצעו, מוקדם יותר היום דווח כי לפחות אדם אחד נהרג ותשעה נוספים נפצעו במתקפת טילים רוסית שכוונה לעבר העיר קריוויי ריג במחוז דניפרופטרובסק.